hallo,
Mijn dochter heb ik tot 6 maanden gewoon nutrilon gegeven dit was omneo iv met krampen en problemen hebben met de spijsvertering, na 6 maanden toen begonnen voor de tweede keer in korte tijd de nutrilon prijzen omhoog te gaan en toen was ik het zat, heb toen een beetje in het rond gekeken en zag dat veel mensen kruidvat voeding gaven maar omdat ik zo vast zat aan die nutrilon had ik toch mn twijfels, heb namelijk ook mn twee oudste kinderen van nu 15 jr en 10 jr nutrilon gegeven wat toen trouwens almiron heten gegeven, totdat ik op het cb was en daar tot mn vrbazing allemaal kruidvat voeding op de kasten zag staan vroeg waar is de nutrilon en fryso die daar voorheen altijd stond toen zij ze omdat veel mensen nu kruidvat voeding gebruiken hebben wij deze ook getest en is goed uit de bus gekomen mensen zijn tevreden en de kleintjes hebben er geen last van, dus ik ook geprobeerd en mijn dochter dronk gewoon haar flessen, terwijl de kruidvat voeding minder zoet is dan die van nutrilon, maar ze heeft er verder geen last van gehad, haar ontlasting bleef goed, geen krampjes of iets in die zin dus ze is nu ruim 8 maanden en krijg nog steeds deze voeding, ben tevreden alleen een nadeel hij is natuurlijk alleen bij kruidvat te krijgen en als je hem in voorraad ziet staan moet je echt een pak meenemen, omdat als je geen voeding in huis heb staan en je gaat voor een pak de kans groot is dat je hem niet kan krijgen, omdat mensen de pakken met grote hoeveelheden inslaan is die bijna altijd op...maar goed ik heb meerdere filialen in de buurt dus heeft de een hem niet dan de ander wel, maar ik heb standaard toch altijd twee pakken in voorraad staan, je weet nooit.
hopelijk heb je wat aan dit verhaal, maar uiteindelijk moet je toch zelf beslissen wat je ervan vind , zou zeggen koop een pak en kijk hoe je kindje reageert niet gelijk na de eerste fles zeggen van wat is dit even aankijken want te vaak van voeding wisselen is ook niet goed voor de kleine.
groetjes Bianca
( het is een lang verhaal, je moet je er ff doorheen worstelen)