Kruidvat huismerk voeding

heej dames,

Ik weet niet waar jullie precies allemaal wonen, maar hier in Veghel (brabant) staan de schappen altijd vol met de voedingen van kruidvat, ik grijp nooit mis! maar heb inderdaad altijd een extra pak in   huis je weet het nooit (ook met slecht weer er nog op uit gaan allaan voor KV is ook niet prettig).
Daan doet het hier ook enorm goed op, maar dacht dat ik de enige was omdat bij ons dus altijd de schappen vol staan!

xxx

Hallo,

Milan krijt ook de voeding van kruitvat, direct overgegaan van de borst op deze voeding en het is super.. In het begin de normale gehad maar daar kreeg hij kramjes van en sindsdien hebben we extra care en hij doet het daar super op... Bij ons is het ook vaak op maar ik weet nu wanneer er geleverd word dus weet ook wanneer ik moet kopen..

Gr Kiki

Mijn zoon krijgt vanaf zijn geboorte kruidvat voeding. Doet het hier goed op. Dag in ziekenhuis gelegen samen met mijn zoon: kreeg daar Nutrilon. Spuugde toen iedere voeding uit. Mijn zoon is ook een hongerige baby. Hebben inderdaad geen Kruidvat Zuigelingen melk voor hongerige baby's. Advies van het consultatieburo was toen om de voeding te kopen voor baby's die spugen. Is dikker doordat er johannesbroodpitmeel in zit. De baby krijgt dus eerder een verzadigd gevoel. Ik ben begonnen met half gewone voeding en half Kruidvat voeding Comfort. Overdag gaat dit goed. Voor de nacht krijgt hij 5 scheppen Comfort voeding en 1 schep gewone voeding (totaal 200cc voeding). Slaapt daar van 23.00u tot 7.00u/8.00u op.Ben dus tevreden. Mag dit geen effect hebben bij andere baby's, dan kun je altijd nog over gaan op een ander merk voeding. Hopelijk hebben andere moeders iets aan deze tip.

Terug
Bovenaan