Kruidvat positief clear blue negatief?

Dankjewel!!! ❤ Nog 2 weken tot de eerste echo, kan niet wachten. Stom hè dat je dan zo onzeker kunt zijn door zo'n stomme test terwijl de rest positief is! 

Nog geen bloed, en dat is goed. Wel steeds menstruatiekrampen dus dan zit ik dáár weer over in ? Hoe laten mensen dit los? Wil ik ook kunnen! 

Hoi JuneM,Die menstruatiekrampen zijn heel normaal! Je baarmoeder is aan het groeien voor de kleine, zeker in het begin voelen veel vrouwen dit. Wat misschien kan helpen is op wat websites lezen welke klachten in het begin van de zwangerschap allemaal kunnen voorkomen en wat normaal is. Dat heeft mij in mijn eerste zwangerschap heel erg geholpen om te weten wat wel kon en wat niet. En anders kun je altijd een verloskundige bellen om vragen te stellen als je je echt zorgen maakt. ;)

Ik had ook zon licht streepje met de Kruidvat test, zowel bij mijn eerste zoon als bij mijn huidige zwangerschap :) ben nu 24 weken. Ik denk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

Ook in heb nooit een dikke Streep gehad. Ik denk dat je zwanger bent en nog te weinig hgc hebt aangemaakt. Wat ook nog kan zijn is dat het een vroege mk is en dat de hgc afneemt. Maar ik denk het eerste. 

Hoii, heeel laat ben ik hier Haha! 
Maar ik heb in sep miskraam gehad en lang overtijd maar mijn CLEAR BLUE test negatief... en begin nu te vloeien? 

8 sept miskraam gehad.. duurde zo ongeveer 4 dagen en daarna al meteen een negatieve test dus alles was mijn lichaam al uit.

6okt zou mijn volgende menstruatie beginnen ( was niet gebeurt ) 

18okt getest met CLEARBLUE digitaal ( niet zwanger ) 

19okt begin van vloeien? 

Ik had de volgende symptomen al 2 weken lang 
1 buikkrampen
2 witte afscheiding / licht bruin 
3 geen trek meer in sommige dingen
4moe moe moe moe 
5 vaak moeten plassen 
6 moeite met grote boodschap oo de wc 
7 erg last van onzuiverheden 
8 last van onderrug 

Goedenavond dames ik zit met de grote vraag of ik zwanger ben weet niet exact waneer ik ongesteld moet worden vanwege 2 keer andere cuyclus ik moest vanmorgen bijna overgeven en heel erg gespannen borsten dus heb 2 testen van de kruitvat gedaan en weet niet of echt positief is haha de cb indicator geeft negatief aan maar weet zo niet hoe ik en foto kan plaatsen 

Groetjes mama van een zoontje

Terug
Bovenaan