kruidvat test gedaan...zwanger?

Hoi hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan van de Kruidvat waarbij je urine moet druppelen. Het controle streepje werd meteen zichtbaar dus dit was goed het moment dat ik even naar beneden wilde lopen omdat het aflezen pas over 5 minuten betrouwbaar was werd het andere streepje licht zichtbaar. Nadat ik weer terug kwam na 5 minuten waren allebei de strepen dik gedrukt... Het is misschien dat ik nog geen besef heb dat het kan zijn dat ik zwanger ben en omdat ik nu niet naar de huisarts kan krijg ik ook geen "definitief" antwoordt. Heb al aardig vaak in mijn leven een test gedaan maar hier is nooit een positief resultaat uitgekomen. En deze ziet er behoorlijk positief uit...
 
Positief is positief :D Gefeliciteerd!! Ik heb zelf ook kruidvat testen gedaan en die gaven al vroeg een duidelijk positief antwoord. Morgen of overmorgen kun je voor je eigen check eens een test van een ander merk proberen, dan weet je het dubbelzeker :)
 
Gefeliciteerd! Die testen zijn heel betrouwbaar had nooit een positieve test of indroog streep pas toen ik ook echt zwanger was. 
Zou morgen nog is testen als ik jou was xxx
 
dit is zo bizar.... ik merk nu ook dat ik echt ongeduldig ben. Ik wil altijd bewijzen.. Dus moet 100% zeker weten dat ik het ben haha. Zo gespannen op het moment.. Heel bizar dit..
 
ik zal morgen ochtend dan inderdaad nog een keer een test doen. Als ik wel ga nadenken.. Ben de laatste paar dagen aardig moe steeds en ben weleens later met menstrueren, maar niet zoals nu. En wat aparte soort krampjes in mijn onderbuik.
 
Ga naar het tabje "forum". Daaronder staat in het zwart bijvoorbeeld "zwanger zijn". Als je daarop klikt en naar beneden scrolt, kun je een berichtje plaatsen in die categorie.
 
Terug
Bovenaan