kruidvat test gedaan...zwanger?

Gefeliciteerd!!! Ook altijd kruidvat test gedaan en ik had altijd heel licht streepje maar was toch echt harstikke zwanger!!! Dus met een dikke streep zul je toch echt zwanger zijn hihi ?
 
Ik heb deze ook gebruikt en had na een paar seconden al twee dikke roze strepen en ben in middels mama van een zoon die 4 weken en 5 dagen oud is.
 
proficiat en geniet van je zwangerschap:)
 
vandaag de verloskundige gebeld. En die feliciteerde mij ook. Dus daarna werd het werkelijkheid. Volgende week de eerste afspraak ik ben benieuwd!! Zo spannend een eerste kindje ? 
 
Spannend! Ik heb vanaf vrijdag getest en ook hartstikke zwanger. Kan het ook nog niet geloven en ben steeds bang dat ik ongesteld wordt. Doe zoveel testen als goed voelt, heb ik ook gedaan. Wanneer ben je uitgerekend? Ik ook van eerste kindje. 2 november uitgerekend.
 
gefeliciteerd!! Haha wat grappig! De verloskundige zei nadat ik vroeg of ik mrpgen ochtend voor de zekerheid nog een test moest doen van nee dit is niet nodig als ze allebei positief waren.. Maar doe het toch voor mijn eigen gemoedsrust.. Hihi. Ik was tot nu toe alleen erg moe, maar op het moment ben ik misselijk aan het worden?  ik ben 28 oktober uitgerekend.. ?? 
 
Terug
Bovenaan