kruidvat test indroogstreepje?

<p>Hoi meiden,</p><p> </p><p>Ik heb nog even tot mijn nod. maar ik heb toch vandaag even getest met de kruidvat 2 voor 5 test. in de eerste instantie kon ik niet veel zien maar na een poosje wachten heb ik in bepaald licht toch echt een streep gezien. kan dit een indroogstreep zijn.</p><p>https://myalbum.com/album/eKsvo3uMPU5g</p>
 
Hoeveel tijd zat er tussen? Zwangerschapstesten zijn de eerste paar minuten betrouwbaar daarna niet meer.
 
ik had een timer met 5 minuten na die 5 minuten begon ik toch een streep te zien. op de foto is het niet heel duidelijk maar t was ook niet duidelijk op de foto te zetten.
 
Ik zie eerlijk gezegd het 2e streepje niet op de foto. Zowiezo geen voorstander van testen voor NOD. Kans dat je vals negatief test is sterk aanwezig! Zou even wachten tot je NOD is meis, hoop op goed nieuws voor je
 
Ja zoals ik al zei is het niet duidelijk op de foto. was meer een licht grijzig streepje wat in bepaald licht te zien is. Wel net zo dik als de controlelijn, erg onduidelijk! 
 
Ik zie het inderdaad ook wel.  Wel echt heel lichtjes maar dat zou natuurlijk kunnen omdat het voor je nod is. Maar ik zie hem idd ook. Maarrrrr probeer echt even over een paar dagen te testen!
 
Terug
Bovenaan