kruidvat test indroogstreepje?

Ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen positief test, maar ik heb dit ook gehad. Was een indroogstreepje.
Als je al na de afleestijd gaat kijken, geld de test niet meer. Ik was ook ineens heel onzeker maar je moet jezelf niet gek maken. Hoe moeilijk dat ook is.
xx
 
@ooonbekend ik ga idd over een paar dagen weer testen maandag is mijn nod normaal gesproken.
 
@superjuffie dat hoop ik ook inderdaad, op de foto is het heel slecht te zien.
 
@sandujour
ik twijfel dus ook omdat het na de afleestijd pas is. maar het streepje was wel zo dik als de controlelijn. het wordt afwachten..
 
Heb die testen vaak gebruikt maar nooit indroog streepjes gehad. Negatief waren ze gewoon spierwit. Toen het raak was kreeg ik ook eerst een heel licht streepje. Zie het zelf ook niet zo goed op de foto maar wie weet als je over 2 dagen nog is test dat die dan al iets donkerder is xxx
 
Ik zit vandaag met ook een dilemma, 
2 weken geleden heb ik een terugplaatsing van een embryo gekregen dmv ivf! Nu vandaag test dag..eerste test twijfel of het echt een streepje was..maar een 2e gedaan om te kijken of we hier wat zien..na de afleestijd negatief 5 minuten later opeens een streep..nog maar een ander merk geprobeerd (had toevallig vanalles thuis liggen) deze gaf ook na de afleestijd ongeveer 5 minuten later een lichte streep aan..nu zit ik ook in spanning..
ik moet nu van de ivf arts iver 3 dagen weer testen maar de spanning is echt niet normaal! 
 
Hoplijk test jij dalijk gewoon positief!! 
 
twijfelen is echt niet leuk, vooral bij zoiets! ik hoop dat alles goed gegaan is bij je meid. en ik hoop dat we binnenkort een positieve test in onze handen hebben!
 
Terug
Bovenaan