Kruidvat test vage brede streep

Hoi allemaal!

Ik ben een gelukkige moeder van twee zoontjes van 1 en 2 jaar oud, en ik was nog niet van plan om aan de pil te gaan na ons tweede zoontje. Sterker nog, al die hormonen, ik reageer er slecht op. Maar nu heb ik dus vrij vaak (ook al doen we het ook wel vaak met voorbehoedsmiddel) aan het eind van de maand..... straks ben ik zwanger! Nu moet ik zeggen dat ik er wel klaar voor ben, alleen manlief vind het nu al erg druk. Maar ik heb dus een zwangerschapstest gedaan, van kruidvat, en de test was vaag positief. Dus ik zit hier in spanning. Meer meiden met vage positieve testen? Een vage brede streep... zelfs als ik de test zo'n 50 cm van me af houd is de vage lijn nog te zien. O jeeee ik vind het echt spannend!!!!! We wachten af, ik laat het jullie nog weten.

Groetjes!!

Spannend ik heb ook een vage test gehad. Ik had een heel klein dun streepje. Ook een test van de kruidvat. Misschien moet je er later nog 1 doen. Ik heb er toen 1 gedaan van clear nog wat. Die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger. stuk makkelijker haha

Hoi hoi!

Nog niet ongi vanmorgen.. hmmmmmm wat zo vervelend is, ik weet dus echt niet meer wanneer ik voor het laatst ongi was! Ik probeer het telkens te achterhalen maar ik kom er niet uit.. of het nou aankomend weekend is.. of het afgelopen weekend was. Nougoed.. zo als het nu lijkt ga ik vanmiddag nog een test kopen.. misschien wel de duurdere van clear bleu.. wel een beetje opgeblazen gevoel in mn buik, maar dat kan van alles betekenen. Ik laat het jullie weten morgen.

Liefs

volgens mij zeggen ze een streep is een streep ook al is die vaag, als je namelijk niet zwanger bent komt er geen streep. hier op het forum heb ik veel vaker meiden gelezen die een vage streep hebben en volgens mij ben je dan "gewoon" zwanger.

liefs, Kaatje

Ik had ook een vage streep ij de Kruidvat test en ben nu toch 30 weken zwanger. De streep kan nog vaag zijn als je in een vroeg stadium zit. Clear blue gaf mij meteen duidelijkheid, ook hoelang ik zwanger was. Dat was toen 3-4 weken. Deze test raad ik dus ook echt aan!

Laat je ons weten wat de uitslag is?

Liefs, Liselotte

Hoi hoi!

Weer een test gedaan vanmorgen met behoorlijk sterke urine (met dit warme weer) dus ik dacht als ik dan een test doe nu, MOET hij positief zijn. Dit was dus niet het geval. Dus ik snap er eigenlijk niets meer van. Ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben. Het is wel behoorlijk aan het rommelen in mn buik, gemene krampen af en toe. Ik kan draaien wat ik wil met deze test van vanmorgen, maar nergens een streep te zien. Jammer, maar er komen nog genoeg kansen. Mocht ik toch nog zwanger raken dan kom ik het jullie zeker laten weten op het forum. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan