Kruidvat test vage brede streep

ik heb dat ook gehad hoor 1e test positief, 2e negatief, 3e positief en bleek echt zwanger. eigenlijjk hoef je ook geen 2e test te doen zei mijn huisarts toen, ik zou als jou was over 2 of 3 dagen ofzo nog eens een test doen. net als wat ik eerder schreef als je niet zwanger bent komt er echt geen streep misschien is je hcg hormoon nog laag en is daarom deze test negatief. gewoon over een paar dagen weer testen.

liefs, Kaatje

Hoi hoi!

Nog steeds niet ongi, dus het kan nog. Maar heb wel opvallend veel krampen in onderbuik hoor, aldoor zo hangerig.. het is zo lastig want zwangarschapsverscheinselen hebben in het begin heel veel weg van ongi voortekenen. Ik heb nog een test... mocht ik morgen nog niet ongi zijn, dan test ik dan zeker weer!!! Stiekem hoop ik dat ik zwanger ben natuurlijk. Maar ik reken er maar niet te veel meer op. Bedankt voor jullie berichtjes!

Liefs mammma

Hoi hoi!

Ja getest.. en negatief, maar achteraf ook niet zo gek want ik ben dus echt ongi geworden!!!!!!! Tja het is niet anders.. ik had heel graag trots willen vertellen dat ik zwanger zou zijn, maar helaas is dit niet het geval. Wij blijven gewoon zo door gaan, er komt vast een dag bij dat ik een echte duidelijke positieve test in mijn handen heb. Bedankt voor alle reacties, ontzettend leuk!! Ik wens jullie allemaal veel geluk toe met zwanger worden/zijn!

Groetjes mammma

Terug
Bovenaan