kruidvat test

Ik dacht ik ga eens testen.
Mijn kortste cyclus was 26 dagen en de langste 28, vandaag 28 dagen, dus dacht ik waag een gokje.

Ik maak de verpakking van de kruidvattest open, zit er geen pipetje bij!!! Balen!
Dan maar een ander pipetje gebruiken en de urine alsnog er in druppelen.

De controle streep kwam, gelukkig.
Wie heeft er wel eens een kruidvat test open gemaakt? Daar zit dus gewoon een dipstick in.

Ik heb er voorheen ook wel eens open gemaakt, gewoon uit nieuwsgierigheid, en of ik toch niet ergens op het begin van de stik niet een rozigheidje zag.

Nu maakte ik hem open, en zat er op de plek van de controlestreep 2 gewatteerdevloeitjes met een sticker HCG, normaal is dit er maar 1.

Heb ik nu echt een compleet verkeerde test die niet goed is? Terugbrengen is niet meer mogeijk, want heb hem al gebruikt, maar twijfel nu of ik die uitslag als goed of fout moet bestempelen...

Hij was overigens negatief, anders had ik hem ook niet open gemaakt :)

xxxx

Begrijp helemaal niks ervan.

Heb net ook test gedaan van kruidvat, en die pipet zat erbij en bij controle streep, kwam alleen streep.
Dus negatief, maar een sticker heb ik niet gezien, begrijp het niet...

Je kan wel terug gaan en het verhaal uitleggen, dat er andere dingen bij zaten dan normaliter?

liefs

Dipstick, die zit er in als je de test open maakt.
Ja te gek voor woorden, die testen zijn niet gemaakt om open te maken, maar ik heb een medisch beroep vandaar mijn nieuwsgierigheid om hem open te maken.
Een dipstick wordt bij veel mensen gebruikt om ook een zwangerschap te testen, zijn een stuk goedkoper, maar de betrouwbaarheid weet ik niet.

Kijk maar eens op google 'midstream dipstick'.
Zo`n ding zit in de kruidvat test :)

Ik schaam me ook wel een beetje ;)

wat raar meid...
het is al zo spannend om zo'n test te doen en dan is ie ook nog niet goed.
ik weet echt niet of de test nu goed is uitgevoerd, zal je toch nog eens moeten testen denk ik!
Liefs

HUh wat bedoel je, als je de test volledig open maakt. Dus uit elkaar haalt?

Ik zou het echt niet weten, anders doe je voor zekerheid die clear blue test?

Begrijp wel dat je kan schamen, anders bel je ze desnoods op als je zonde van je geld vind?

hahaha heb het door jou, nu ook uit elkaar gehaald en bij mij is er ook zo een sticker op gedeelte van negatief zeg maar.
De C.

Nu dat ik open heb gehaald, vind k de test toch best onprofessioneel, op een of ander manier heb ik zoiets vanne, waaruit kan ik nu zien dat die test kan weten of ik zwanger ben.
Alsof het beetje nep is hahahahahahhaha

Maar als je het dus ook uit elkaar heb gehaald, tja dan kan je niet meer terug brengen nee...
Ik zou als ik jou was, die van clear blue dan nog voor zekerheid doen over paar dagen.

@Neomi85: ik wil eigenlijk wachten tot vrijdagmorgen, ga vandaag wel nieuwe halen, dan kan ikv irjdagmorgen met ochtendurine testen, morgenvroeg moet ik werken, vind ik niet zo`n goede timing :)

@Gerdina: Ja dat bedoel ik: test volledig open maken.
aan beide zijde van het strookje wat er in zit, zitten strookjes gewatteerd spul, bij mij zaten er 2 strookjes op elkaar geplakt, en DAT vertrouw ik niet, want was bij die andere testen ook niet!

Terug
Bovenaan