kruidvat test

@Gerdina, nee ik heb hem ook gebruikt, zit urine op, niet echt charmant om er mee terug te gaan, sowieso, wie maakt er nu een zwangerschapstest open...ohohoh wat een vrouw ben ik toch :)
Kan er eigenlijkw el om lachen maar wijzer wordt ik er niet van :)

ja begrijp ik.

Bij mij is bij die sticker dat loszit, uiteinde en bij de ander dat die vast zit met soort tape zeg maar, wel doorzichtig.
Maar is bij jou ook, dat gedeelte waar dus HCG sticker op zit dat dikker is dan de andere kant?

ahahahhaa ja ik begrijp je!
Ik denk, zonder urine, nee doe dan maar niet hahahaha...
Ach joh, ieder mens heeft zo zijn gebreken hahaa...

Trouwens, ik heb bij mij gedeelte van hcg dat ook ietsje langer is en zitten 2 op elkaar, door dat uiteinde loszit kan ik dat zien.
Andere gedeelte zit strak vast en lijkt wel ander spul...

@Gerdina: Dan zijn de testen vernieuwd, want bij mij zitten er ook 2 laagjes op, en bij jou ook, dat was enkele maanden geleden nog niet...

Pfew,dan zal ie wel goed zijn gweest, Dan toch maar ff nieuwe halen voor vrijdag, voor het geval de duivels nog niet doorbreken....

Bedankt voor jullie reacties, mag het topic nu verwijderd worden :) (shame on me)

Oh meid, maakt toch niet uit!
Ik vind serieus dat je echt niet hoef te schamen hoor..

Misschien is wel bij beide fout, dat kan..
MIsschien dat andere dames, het niet zo hebben, ik zou het afwachten hoor maar goed...
hahahhaa ik hoop heeel erg dat je zwanger bent, ik duim voor je

Wat een leuke topic haha, bij de volgende test zal ik nu ook wel de neiging krijgen om dat ding helemaal uit elkaar te halen!

Ga nu op voor ronde 36 (grr), dus ik vrees dat ik de komende tijd wel weer eens een paar testen zal gaan doen.

Erg grappig!!

Terug
Bovenaan