kruidvatdoos

Hallo allemaal,

Na al het gedoe over de kruidvat doos heb ik goed nieuws: ik heb hem inmiddels.
Ik heb na enkele mailtjes de klantenservice van de kruidvat gebeld. Daar namen ze mijn gegevens op; hebben het dischtbijzijnde filiaal opgebeld om te melden dat ik heb kwam halen en of ze hem nog op voorraad hadden. En nog geen uur later had ik hem in huis!
Na al het gedoe vind ik dat toch service!

groejts
greet
 
hoi greet ,

hoe werkt dat die dozen ,volgens mij kregen we bij de eerste 2 maar 1 doos , nu kan je overal wel iets krijgen , wanneer ga je eigelijk op dozen jacht LOL
denk dat janneke het wel leuk vind


alvast thx voor de info, groetjes Jaap
 
Hoi Greet,
Nou geen reactie gehad op mijn mailtjes. Ik wilde van de week in de pauze bellen maar na 10 minuten in de wacht heb ik opgehangen, zonde van mijn pauze.
Zaten er een beetje leuke dingen in? Anders ga ik niet eens de moeite doen... de Etos-doos vond ik maar zo-zo en de Prenatal-doos was echt super...
Groetjes,
Tatje
32w+1d
 
Hoi Jaap,

De kruidvatdoos kun je bij het kruidvat aanvragen.
De prenetaldoos kun je aanvragen via www.babyinfo.nl (krijg je gelijk het blad wij jonge ouders tot een jaar na de geboorte gratis)
De etosdoos kun je (volgens mij) via felicitas aanvragen. (die aanvraag is bij mij mislukt, dus hoop voor je dat er nog meer reageren, die je kunnen vertellen hoe je die moet aanvragen)

Zodra je weet dat er een baby opkomst is, kan je op dozenjacht gaan.

Succes ermee

Groetjes Brenda
 
hoi jaap,

je kan alle dozen gewoon op 't net aanvragen. Je kunt de kruidvatdoos op www.kruidvat.nl aanvragen de felicitas kadoos op www.etos.nl   en de blije doos en baby doos op www.prenetal.nl Die van prenetal is 1 aanvraag, je krijgt in de 7de maand een mailtje of afhaalbericht thuis gestuurd om 'm op te halen. Van de Etos en 't kruidvat heb ik een mailtje gehad in de 5/6de maand dat ik 'm op kon halen.
Ik vond die van 't kruidvat 't leukst, misschien om dat 't de eerste doos was die ik op haalde!

Groetjes kirsten.
 
Hoi,

Ik heb ook de geschenkendozen aangevraagd van Prenatal, Etos en Kruidvat. De dozen van Prenatal en Etos heb ik inmiddels binnen en er zitten veel handige en bruikbare spullen in.

Van het Kruidvat heb ik nog steeds geen afhaalbericht ontvangen. Zodoende dat ik ook heb gebeld naar de Klantenservice. Inmiddels heb ik een telefoontje terug gehad en kan ik vanmiddag nog de geschenkendoos ophalen.

Voor diegene die ook nog steeds niets gehoord hebben, kun je bellen naar:
Kruidvat Klantenservice, tel: 0318-579888 op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.

In principe moet je een afhaalbericht ontvangen in de 7de maand van je zwangerschap.

Groetjes Monique (32 wk/5 dgn)
 
quote: Taatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2005 21:20:53'));

Hoi Greet,
Nou geen reactie gehad op mijn mailtjes. Ik wilde van de week in de pauze bellen maar na 10 minuten in de wacht heb ik opgehangen, zonde van mijn pauze.
Zaten er een beetje leuke dingen in? Anders ga ik niet eens de moeite doen... de Etos-doos vond ik maar zo-zo en de Prenatal-doos was echt super...
Groetjes,
Tatje
32w+1d



Hoi Taatje,
Ik vond het wel een aardige doos, maar die van de etos en prenatal waren beter dacht ik. Maar ik moet eerlijk toegeven dat mijn geheugen me behoorlijk in de steek begint te laten... In de kruidvat doos zat wel een Avent flesje en dat vond ik wel echt de moeite waard, ook al wil ik bortstvoeding gaan geven.  Ik kreeg bij de klantenservice ook eerst een hele lange wachttijd en de verbinding werd zelfs verbroken. Ik heb toen direct teruggebeld en kwam er toen vrijwel meteen door.
Maar ja, ik ben inmiddels met verlof en heb dus ook wel tijd voor dit soort gedoe.
Succes ermee.
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan