kruidvatdoos

Bij mij was mijn afhaalbericht van de kruidvat ook erg laat.
en ook nog eens mijn printer stuk terwijl je je bericht moet printen, gelukkig woont en vriendin van mij vlakbij en had zij wel een werkende printer.
Ik vond alle doosje leuk, zit bij allemaal wwel iets leuks in.
En Jaap je kunt ook kijken op www.watkostenluiers.nl daar staat ook iets over welke dozen er zijn enzo.bij de babydump krijg je grappige sokjes als je de gratis catalogus aanvraagt( meer een foldertje dan een catalogus).
Groetjes Tina
 

Hallo dames!

Ook ik kreeg maar geen ophaalbericht voor de kruidvat doos en ik heb vandaag ook gebeld naar de klantenservice.
Na weet ik hoe lang te hebben gewacht kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon en die zou mijn gegevens doormailen naar het bedrijf waar die dozen vandaan komen en er bij zetten dat ik nog geen afhaalbericht heb ontvangen maar ondertussen wel al in de 7e maand zit, dus ik ben benieuwd!
het is nog maar even afwachten, heb nog geen mail gehad dus misschien morgen!

ik laat het jullie nog wel weten!

liefs sarah 31w3d zwanger van 1e kindje
 
Misschien dat deze reactie er 2 keer op komt, want die site draait voor geen meter, de laatste dagen en mijn reactie van daarnet is weer verdwenen...

In ieder geval snap ik de kruidvat helemaal neit meer, want ik heb vandaag per mail van de klantenservice alsnog een ophaalbericht gekregen. Ik had nl meerdere mails gestuurd en uiteindelijk gebeld. Na het bellen kon ik hem ophalen, maar op die mails kreeg ik geen antwoord. Tot vandaag!

Ik ben zo brutaal geweest om ook de tweede doos maar op te halen. En wat blijkt: er zitten net iets andere dingetjes in! Helemaal leuk. Zeker het boekje mini oei-ik-groei was erg leuk.

Dus dames, volhouden met de kruidvat.

groejtes
greet
 

Dag dames

Ik zou jullie nog laten weten hoe het was afgelopen met de kruidvatdoos, en ik heb hem inmiddels binnen.
Ik zou een mail krijgen van het bedrijf dat die dozen verzorgt maar ik had vandaag nog niks( dat kon bijna ook nog niet, had gisteren pas voor het eerst gebeld) maar ik d8, laat ik vandaag nog maar eens bellen, ik moest mijn telefoonnummer achterlaten en ik zou meteen terug gebeld worden maar dat gebeurde niet.
Heb ik zelf nog gebeld en toen bleek dat er al een doos op me stond te wachten bij de kruidvat! waren ze vergeten door te bellen!
IK moest nog boodschappen doen en heb hem meteen opgehaald, zaten best leuke dingen in.
Altijd handig voor in de luiertas dacht ik maar zo!
En Greet, was een geluk zeg! 2 dozen! maar ik had het zelfde gedaan hoor! gewoon ophalen! en leuk dat er dan andere dingetjes inzitten!
Nou voor degene die hem nog moeten krijgen, hou vol!

liefs sarah 31w4d zwanger van 1e kindje
 
Hoi,

Naar aanleiding van jullie berichten heb ik er ook maar een mailtje tegenaan gegooid want ik had hem ook besteld. Dit is het antwoord dat ik krijg:


"de geschenkendoos kunt u ophalen in de 9e maand van uw zwangerschap, dit omdat er een enorme aanvraag voor dozen is, u krijgt dan een afhaalbericht, krijgt u dit niet dan mag u altijd nog contact opnemen met ons servicecenter"


Heel apart dus.
Groetjes Po
 
Terug
Bovenaan