Kruidvattest

Dames wie heeft er ervaring met de duurdere kruidvattest?
Ik slik de pil en krijg netjes iedere maand een onttrekkingsbloeding.
Afgelopen vijrdag was mijn "nod" en sindsdien vloei ik wel wat, maar veel minder dan normaal.
Ik had nog een kv test liggen dus die heb ik gisteravond gedaan.
Nu denk ik een + te zien, maar dat zou volgens mij niet moeten kunnen.
Heeft die kv test een voorgedrukt streepje, of zou ik echt zwanger kunnen zijn?

Hoi hoi,

Ik heb ook ervaring met de test en ook bij mij was hij heel licht aanwezig. Ondertussen ben ik 10 weken zwanger! Misschien kan je nog een test doen na een paar dagen? Succes

Hier alleen plusjes of 2e streepjes als er daadwerkelijk sprake was van een zw.schap...

Ik zou over 2 of 3 dagen idd nogmaals een test doen, de goedkope van de Kruidvat (2 voor 5 euro) zijn ook prima (hier bij de huidige zw.schap al 4 dagen voor nod positief mee getest).

Ik heb geen ervaring met de kruidvat test... maar ik heb een clearbleu gekocht nadat ik 2 dagen te laat was... en ik zat ook gewoon aan de pil... bleek wel al 9 week zwanger te zijn toen.

Wacht ff paar dagen doe er dan nog 1

Ik gebruikte ook die van 2 voor 5 euro en waren heel duidelijk en goed. Zou idd nog ff een test doen.
En goeie ochtendurine gebruiken. Ik heb het nl gedaan met een midd urine en teste toen negatief terwijl ik wel zwanger was haha...
Succes duim voor je!

Pfffff, ik krijg helemaal de kriebels als ik jullie reacties lees.
Zou ik dan echt zwanger zijn?
Ik heb testen besteld en die worden als het goed is morgen bezorgd.
Natuurlijk moet ik wachten met testen tot woensdagochtend, maar ik weet nu al dat ik morgnmiddag meteen ga testen hahaha.
Ik kon voor mijn zwangerschappen ook nooit wachten tot mijn nod.
Heb beide keren al ruim voor mijn nod positief getest.

Terug
Bovenaan