Kruidvattest

Als je echt zekerheid wilt zou ik de digitale test kopen, die is tenminste duidelijk, zwanger of niet zwanger. Zelf had ik eerst ook een kruitvattest en idd ik moest de test tegen het licht aanhouden om dat streepje te zien. Een dag later de digitale test gekocht. Nu al 12 weken zwanger! Succes ermee!!
 
Ik wacht met smart op de postbode, alleen duurt het nog wel even voordat ze komt.
Als het goed is brengt ze me een paar testen.
Ik vind het wel heel eng om te testen.
Stiekem ben ik een beetje bang voor de uitslag, of die nu positief of negatief is.
Ik slik tenslotte niet voor niks de pil en hoewel ik heel graag nog een keer zwanger zou willen zijn vindt mijn vriend 2 kindjes echt genoeg.
 
De postbode kwam pas om half 5.
Maar de testjes zijn binnen.
Ik heb er natuurlijk gelijk 1 gedaan, 100% negatief.
Eerlijk gezegd is het toch ook wel weer een opluchting.
Maar ik vraag me wel af waar die + vandaan komt.
Misschien dat ik morgen nog een testje doe met ochtendurine, maar ik verwacht geen andere uitslag.
Morgen begin ik dus weer gewoon met een nieuwe pilstrip.
 
Morgenochtend eerst die test maar doen, en dan pas weer beginnen met de pil als die negatief is.

Ik ben door de pil zwanger geraakt en mijn vriend wou helemaal geen kinderen hebben. Nu ben ik 28 week bijna en hij is door het dolle!

succes
 
Ook vanmorgen een spierwitte test.
Vandaag begin ik dus weer braaf met een nieuwe pilstrip.

Anna-lovely, wat leuk dat je vriend nu zo enthousiast is.
Voordat ik zwanger werd van de 1e had mijn vriend ook zo z'n twijfels.
Hij wist niet wat hij zich erbij voor moest stellen.
Maar ja wist ik dat wel?
Zoiets moet je toch ervaren.
Toen mijn buik eenmaal groeide en hij de echo's gezien had kwam langzaam het besef dat er echt een kindje zou komen.
Sterker nog, toen ze er eenmaal was vond hij het helemaal niet nodig dat ik weer met de pil zou beginnen.
Hij zou het niet erg vinden als ik snel weer zwanger zou zijn.
Dat leek mij alleen niet zo'n goed plan hahaha.
Maar uiteindelijk is een maand voor de 2e verjaardag van onze 1e onze 2e dochter geboren.
En papa vindt het geweldig ;)
 
Terug
Bovenaan