Kruik/babyfoon

<p style="text-align: center;">Hii Mama's en aanstaande mama's,</p><p>Wat hebben jullie liever voor jullie baby?</p><p>Elektrische kruik of de ouderwetse kruiken die gevuld moeten worden met warm kokend water?</p><p> </p><p>Videobabyfoon of alleen een geluidsfoon, welke van de twee vinden jullie het beste om in huis te hebben?</p><p> </p><p>Ik hoor het graag. </p><p>Gr. Bianca</p>
 
Wij hebben babyfoon met video gedaan, je kunt het schermpje uitzetten maar als er iets is waardoor je wilt kijken kan het wel.
Kruik heb ik de goedkopere metalen variant gedaan. Het wordt een zomerkindje dus misschien niet eens nodig dus zo goedkoop mogelijk voor die paar weken ? En elke keer 10 min wachten tot ze opgeladen zijn (en snachts nog een x bijladen) zag ik niet zitten. 
 
Hier de videobabyfoon en dat vind ik in ieder geval erg fijn!
Wel de gewone ouderwetse kruiken gebruikt. Vond ze gewoon prima in gebruik, niet moeilijk en ook zo gedaan.
 
Hier de elektrische kruik. Als ik hem snachts nog eens ging opladen deed ik dat onder het voeden. Geen geklooi met kokend water. Voordeel van elektrische kruik vind ik dat hij veilig in het bedje van je baby kan liggen. Natuurlijk wel zo dat je baby er niet bij kan. Vrienden van ons hebben gehad dat de kruik niet goed dicht zat en dus het hele bed zeiknat was. Gelukkig lag hun baby er niet in, maar dat gaf mij wel de doorslag om voor de elektrische te gaan. 
Babyfoon hebben we met camera. Vind het wel makkelijk om te kunnen zien wat de kleine doet. Ze is nu 1.5 en huilt soms nog voordat ze gaat slapen. Met de camera kan ik zien of ik er heen moet gaan of het nog even kan laten gaan. Toen ze nog baby was vond ik het vooral fijn om te kunnen zien of ze nog sliep en of ze nog netjes onder de deken lag. 
 
Ik had ook een metalen kruik gekocht, geen 1 x gebruikt dus ik zou geen hele dure kopen haha.
Een babyfoon met camera vond ik zelf een fijner idee dan alleen met geluid. Na 8 maanden nogsteeds erg handig voor als ze weer is in een rare positie in bed ligt en niet terug komt, om maar een voorbeeld te noemen. ?
 
Ik had de ouderwetse metalen kruiken, werkt prima. Mijn tweede kindje is in juli geboren en hebben we de kruiken zelfs nooit gebruikt. Mijn eerste kindje is van oktober en toen hebben we ze wel zo'n 3 maanden gebruikt , maar s nachts opnieuw bijvullen was eigenlijk nooit nodig.. dus ik zou hier zeker niet teveel geld aan uitgeven.
Wij hebben een babyfoon met alleen geluid. Ik snap het voordeel van babyfoon met camera, maar ik vond het geen must en ik weet zeker dat ik dan steeds op het schermpje ga kijken. Zonder schermpje kan ik het wat meer loslaten denk ik en erop vertrouwen dat ze lekker ligt ;) Maar ik heb mn babyfoon al 3 jaar en toen waren babyfoons met camera nog heel duur. Dat geld had ik er echt niet voor over. Nu zijn ze een stuk goedkoper dus nu zou ik het misschien wel doen
 
Wij hadden een metalen kruik. Een babyfoon met camera zou ik wel aanraden! Gewoon erg leuk om jr kleine te zien maar ook in te schatten of hij al slaperig wordt etc
 
Wij hebben de ouderwetse kruiken gebruikt.
 
daarnaast een babyfoon met alleen geluid gehad in het begin. Het bereik is veel beter en het geluid ook.  Daarnaast ook het geluid van de muziekjes is veel prettiger. De muziekjes van de alecto vinden wij soms zelfs vals bij de babyfoon met camera.
We hebben een camera babyfoon aangeschaft toen m'n dochter naar een peuterbed ging toen ze ongeveer 1,5 was. Ze klom namelijk uit haar ledikant. Aangezien ik mezelf toen niet steeds zorgen wilde maken of ze wel in bed lag en steeds kijken ook geen optie is heb ik een camera gekocht.
Voor m'n 2e kindje gebruiken we straks de babyfoon weer met geluid. 
 
Terug
Bovenaan