Hey Inge,
Hahaha dat heb je snel gelezen.
Ja, ik ben idd weer zwanger, vandaag ongeveer 6 wkn.
Tessa is op 18 Oktober 1 jaar gworden en wij dachten dus rond die tijd; kom.....laten we weer een beetje gaan oefenen want je weet maar nooit; er zal er maar HEEL TOEVALLIG maar 1tje doorzwemmen. Scheelt weer dat hele MM gedoe.
Een maand later was ik dus een week overtijd. Heb toen een testje gedaan met het idee van; het kan gewoon niet zo zijn. Dus ik zat heel erg relaxt over het staafje heen te plassen (hééééél anders dan alle vorige keren), nou nog voordat ik het staafje op de grond legde zat er al een dikke vette streep op.
Mijn gezicht stond ongeveer zo , kon het gewoon niet geloven.
Dat geloof je toch ook niet, binnen 1 maand zwanger, SPONTAAN .
Mijn man was echt SUPERRRRR trots dat hij dat met zijn stumpers zo snel voor elkaar heb gekregen hahahaha.
Wij dachten altijd dat dat alleen voor andere mensen weggelegd was; voor de 1ste IVF nodig hebben om zwanger te worden en de 2de waaid er zo even in.
We zijn echt superblij. 8 Dec heb ik een intake bij de VK maar nog geen echo volgens mij. Dat gebeurd later pas. Duurt nog wel erg lang vind ik want voel me ook helemaal niet zwanger. Ben wel heel erg moe en heb vlagen van misselijkheid maar voor de rest niet.
Stond gisteravond voor de spiegel en zag dat ik al een heel klein bollinkje had. Vanmorgen was ie al weer weg. Maar ja....in het begin heb je alleen 's avonds nog maar een buikje hé.
Met jou ook alles goed? 31 wkn alweer, gaat hard zeg. Kan je er nu wat meer van genieten als bij Mette?
Hoop snel wat van je te lezen.
kus van kruimel