Kruimel????? Wat lees ik nu!?!!?

SORRY voor mijn late reactie! Het is een beetje een gekkenhuis hier!!

Ik vind het een onwaarschijnlijk goed verhaal dat je gewoon ff spontaan zwanger bent geworden!! Wat GEWELDIG!!!!!!!  Het is je gegunt hoor!!!!!! Lekker als het eindelijk eens meezit!!

Met mij gaat het goed. Vandaag 31,4 zwanger. Ik ga met 2,5 week met verlof en heb er zin in!!!! Ben doodop en kan wel wat ME TIME gebruiken.

Ik ben megaROND trouwens! Veel erger dan bij ronde 1 dus bereid je maar voor hahaha!

Hoe voel je je???? Begint het besef al door te dringen? Je zal toch wel een echo krijgen? Hoeveel weken ben je als je naar de vk gaat?

lfs ing

@Belle;
Leuk dat jij ook reageer, was je hier een beetje aan het rondkijken?
Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine Leonie. Heerlijk hé om zo'n klein wurmpje van jezelf te hebben. Geniet maar goed van haar want ze willen veel te snel groot worden.

@Inge;
Ik heb op 8 Dec een intake bij de VK en zou dan een verwijzing krijgen voor een echo bij een echoburo. De VK zelf heeft blijkbaar geen echoapp. (heb ik bij Tessa toen nooit extra nodig gehad).
Maar dat duurt mij dus vééééééél te lang want ben erg onzeker. Wil zo graag weten of het allemaal goed zit. Oke, nou weet ik donders goed dat dit geen garantie is voor het verdere verloop maar dan weet ik tenminste voor NU dat er iets zit en dat het hartje klopt. Voel me alleen erg moe en heb vlagen van misselijkheid maar voor de rest voel ik bar weinig. Wel wil ik ineens geen koffie meer. Normaal MOET ik de dag gewoon met koffie beginnen en 's avonds lust ik ook graag een bakkie maar nu moet ik er echt niet aan denken hoor. Geef mij nu maar een bakkie thee.
Dus..........heb ik een afspraak los weten te peuteren voor  2 Dec, dat is al over 1,5 week. Dan ben ik ongeveer 8 wkn en zou er dus een hartje moeten kloppen.
Spannend dus.

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine spruit. Dus je ben nu kogelrond . Ben benieuwd hoe snel ik deze keer groei. Toen ik van Tessa een week overtijd liep dachten sommige mensen nog dat ik pas 6 mnd zwanger was. Tessa was toch echt 6,5 pond.

Als ik een echo heb gehad dan laat ik het jullie uiterraard weten.
Enne Inge..........je meld hier toch tzt ook wel even of je een zoon of een dochter heb gekregen.

groetjes

Haai,

Wat GOED dat je toch nog een echo hebt geregeld! Groot gelijk hoor! Bij veel vk's is een echo met een week of 8/9 gebruikelijk dus gek is het niet. Enne met 6/7 weken begint het hartje te kloppen dus met 8 weken zie je het zowiezo!!! Is heel bijzonder!! Ik had 2 x een kloppend hartje met 6 weken. Ik vind het echt zo geweldig voor je!! Ook erg leuk voor Tessa!! Ik ben helaas erg dik geworden. Vorige ronde ook al. Ik heb er blijkbaar aanleg voor. Bij mij vragen ze juist of ik al zover ben of ofdat het er geen 2 zijn..... Straks flink aan de lijn!

lfs ing

Hé Kruimel en Inge,

Kruimel, ik keek hier weer gewoon even rond kijken hoe het met mensen is . gewoon even meelezen. Maar nog niet voor een tweede hoor!! Eerst even (verplicht) een jaar bijkomen/ herstellen. Fijn dat je al zo snel terecht kan voor een echo. Met 8 weken moet je zeker wel een hartje zien. Laat je even weten hoe het is geweest? Ik ben wel nieuwsgierig. En deze spontane zwangerschap geeft hier weer hoop voor de toekomst dat een tweede bij ons wellicht ook spontaan kan.

Ik was trouwens ook mega dik, bijna 30 kg erbij. Er moeten er nu nog 10 af. Moet lukken toch?
Inge, succes met de laatste loodjes...

Groetjes Belle

Wat netjes dat je er van de 30 nog maar 10 hoeft!!!!! Dat geeft me hoop want ik had er nog 10 van Mette en de teller staat deze ronde ook alweer op 18!! HOE heb je die 20 eraf gekregen???

Kruimel hoe was de echo?????

x ing

Hoi Hoi,

Ik heb as dinsdag om 10:15 uur de echo. Begint nu wel dichtbij te komen hoor, vind het erg spannend allemaal.
Ik laat jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe het was

@Inge;
Voor jou begint het ook spannend te worden nu, nog een paar wkn en je hebt weer een klein wondertje op je buik ipv in je buik. Heb je een gevoel wat het gaat worden?
Bij Tessa wilden we het geslacht niet weten en nu ook niet. Het geeft toch iets extra's om het niet te weten, lekker spannend, althans dat vinden wij.

@Belle;
Je moet altijd hoop blijven houden hoor, het kan altijd zomaar gebeuren.
Mijn man en ik hadden wel hoop maar wij gingen er eigenlijk toch ook van uit dat dit alleen andere mensen kon overkomen. Wij zouden dit geluk niet hebben. En kijk nou eens.....
Ken je Hope74 nog? Die zat ook bij mij bij de Oktobermama's 2007. Die is ook spontaan binnen 1 mnd zwanger geworden, zij is nu een paar wkn verder dan ik.
Enne...veel succes met de laatste 10 kilo.

liefs Kruimel

Hé meiden,

Wel weer gezellig zo hoor!
Tja Inge die eerste 18 kilo (om redelijk precies te zijn) daarvan waren de eerste 10 er na een week af. Die gingen dus vanzelf, onze dochter was dan ook 4900 gr dus dat waren al de eerste 5 kilo... na 2 weken stond ik weer op de weekschaal en toen waren er nog eens 8 kilo af. Hoe?? bijna 2 weken in het ZH geweest plus hun eten wat toch minder lekker is, pijn, stress druk etc en gewoon een stuk minder honger. In de zwangerschap had ik echt honger als een paard. Heb dus ook veel gegeten (kan je wel raden met zo'n gewicht). Nu blijf ik een beetje hangen rond de 75 kilo. Maar ik heb goede hoop dat nu ik alles weer mag na de keizersnee dat het met wat extra bewegen en straks weer sporten het er wel weer af gaat.   Mijn broeken pas ik nog niet echt...

Maar het belangrijkste is toch dat kleine wondertje die kilo's komen later wel.

Geniet nog even van de laatste weken.

Kruimel, ja Hope74 ken ik ook nog wel zo'n beetje. Wel gaaf dat ze weer zwanger is en dus ook spontaan. Wie weet.
Jij iig nog lekker lang genieten.En zal je zeker blijven volgen. Ben benieuwd wat het deze keer wordt...

in welke maanden schrijven jullie? Die van jou zal er wrs nog niet op staan Kruimel, denk ik want het forum is erg traag met het bij houden van de maanden enzo.

Ik zie wel weer een berichtje verschijnen, ik hou jullie iig in de gaten.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan