kruipen waneer??

Hallo Mary Jane,

Mijn zoontje is 9 maand en 1 week oud.
Hij kan ook nog niet kruipen dat is normaal want elk kind heeft zijn eigen tempo.
Mijn zoon kan alleen baba zeggen (dat is in het turks papa).
Ik maak me er geen zorgen over want elk kind is anders.



Groetjes,
mama van Emir
 
Hoi hoi,

De afgelopen week begon hij zijn knietjes onder zich te trekken, en nu zit hij op knieen en handen. maar wiebbelt alleen een beetje, maar ik denk dat het nu wel gaat komen, ik maakte me ook geen zorgen, maar het is wel leuk dat hij nu aanstalte maakt om te gaan kruipen.
Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Mary jane
 
Hoi Mary Jane,

Grappig, dat laatste wat je schrijft... Onze zoon trok ook zijn knietjes onder zich en zat dan naar voren en naar achteren te wippen en wij dachten ook dat het kruipen nu écht niet lang meer zou kunnen duren... Toch heeft het toen nog bijna anderhalve maand geduurd voor het zover was...

Ze zeggen vaak dat het ene kindje wat sneller is met de motoriek en het andere kindje wat sneller qua spraakontwikkeling. Jouw kindje zegt al zes woorden. Die van mij ook: ba, da, du, ta, die en ma.

Elk kindje heeft zijn eigen tempo. Ben wel erg benieuwd wanneer jouw kindje nu echt gaat kruipen!

Groetjes Ottie

(PS: wanneer ze gaan kruipen is het ECHT gedaan met de rust... Dan blijf je er constant achteraan rennen. Dus... gemakkelijk is het wel, als hij niet kruipt!)
 
hey hey mijn dochter kroop echt op handen en knieen met 8 en halve maand en trok zich op bij de bank ook met die leeftijd. zij kan 3 woordjes zeggen papa, mama en boem. dus 6 woordjes vind ik best veel zo zie je maar dat elk kind anders is de ene kan eerder praten en de andere bij voorbeeld eerder lopen. elk kind heeft dus zijn eigen leer schema. groetjes mariëlle mama van thaïsha
 
Terug
Bovenaan