kruipen? wat is dat?

Hier ook nog geen kruipen, ze gaat wel in de kruipstand zitten, maar meer als een beetje heen en weer wiegen, doet ze niet. Tijgeren ook niet, ze gaat nog steeds in de achteruit als ze op haar buik ligt.
Het is overigens juist wel goed om je kindje zoveel mogelijk op de buik te laten liggen. Dit om de nek en rugspieren te verstevigen.
Er is zelfs gebleken uit onderzoek dat kinderen die als baby niet regelmatig op de buik hebben gelegen, later oa concentratieproblemen kunnen krijgen.
Dus een beetje stimuleren op die buik, lijkt me niet overbodig.
Ik doe ook elke avond voor hoe ze moet kruipen, maar vooralsnog, zit ze me alleen maar uit te lachen!
Sil

Lonneke is nu 10,5 maand en die heeft tot nu toe nog maar 2 x gerold naar haar buik...........
ze heeft het veels te veel naar haar zin op haar rugje en dat verveelt haar nooit.
zeligt veel op de grnd en rolt dan veel op haar zij maar ze vertikt het om door te rollen.................................

hoi

Mijn zoontje is nu net 11 maanden en tijgert sinds dat ie een 9 maanden was.Nu komt hij heeeeelll af en toe een stukje vooruit op zijn knietjes.Tot 2 weken terug kon hij nog niet uit zichzelf zitten, maar ook dat heeft hij nu door en is hier direct bij gaan staan en probeert zich nu overal aan op te trekken.Ik zat ook maar te wachten maar van de een op andere dag kon hij het ineens!!

liefs Daphne

hoi hoi,
leuk zeg om jullie reacties te lezen, dacht ook dat hij de enige was die nog niet kon kruipen,tijgeren, staan, e.d. maar goed we moeten gewoon rustig afwachten, en ja het zal wel komen als we het niet verwachten.
Daarentegen heeft ie alweer 7 tandjes, niet te vergelijken natuurlijk, maar daar zijn we dan ook weer erg trots op, ach we zijn altijd erg trots op ons mannetje.Het is gewoon een lekker ding. nou doei doei.en nogmaals bedankt voor de reacties.Altijd erg leuk om te lezen hoe anderen het doen enzo.

Terug
Bovenaan