Kruipen

Hoi dames,

Ik wil graag van jullie weten met welke leeftijd jullie baby's zijn gaan kruipen. Ik weet dat het heel erg kan verschillen en dat ik me geen zorgen hoef te maken. En ook waarschijnlijk dat als hij begint te kruipen dan zal ik wensen dat hij daar nooit mee was begonnen ;)........Maar ik ben toch nieuwsgierig!!!

Gr. Desi mv Duncan
 
Mijn dochtertje is 2 augustus 9 maanden en die trekt af en toe perongeluk haar knieeen onder zich waardoor haar billen de lucht in gaan maar dat is ook alles. Ze gaat verder niet voor of achteruit.

Groetjes joyce mama van Mara
 
hoi desi,mijn dochtertje was bijna 8maanden toen ze begon te tijgeren,dit heeft ze 1week gedaan,toen begon ze gelijk op handen en knieen te kruipen ze was toen dus 8maanden,toen begon ze ook gelijk met het optrekken in de box en aan tafel,heel leuk al die handjes overal,ha,ha,maar het is echt gewelig als ze gaan kruipen,1 ding volgens het consultatie bureau was mijn dochtertje wel wat aan de vroege kant,in het groene boek van het consultatie bureau staat dat ze bij 1.5jaar goed moeten kunnen kruipen.
succes ermee,en met je kindje
 
die van mij gung kruipen drie weken voor haar eerste verjaardag en na haar verjaardag gaat ze als een gek kan haar soms niet bijhouden en nu staat ze en doooet voorzichtig wat stapjes langs de bank en dacht dat ik zag dat ze los stond ze is nu bijna 14 mnd komt vanzelf hoor
 
Mijn zoontje was 7 1/2 maand toen hij ophanden en knieen stond te wiebelen. met ruim 8 maanden komt hij nu ook vooruit, tenzij de vloer te glad is. Dan wordt hij erg boos.
Met 8 maanden trok hij zich op tot staan en sinds kort (28juli 9 mnd) doet hij stapjes langs de tafel. het is wel oppassen omdat hij nog wel eens vergeet zich goed vast te houen. Erg leuk hoor, die ontwikkeling vanje kind!!
 
mijn dochter kroop met 8 maanden,( ook zei was aan de vroege kant zeiden ze), met 9 maanden liep ze langs de tafel, en nu gaat ze voorzichtig lopen( twaalf maanden) het verschilt echt per kind mijn dochter van 4 kroop pas met 11 maanden en liep pas met 15 maanden.
 
Hoi,

Mijn zoontje van nu 1 jaar begon met het optrekken van knieen zo rond zijn 6 maanden. Met 7 maanden kon hij tijgeren en kruipen. Hij was rap. Precies met 8 maanden ging hij staan en maandag wordt hij 1...en staat hij als de beste, loopt van rand tot rand langs de banken, stoelen etc...en begint nu los te staan. En de stoel gebruik hij als rollator om de kamer door te lopen...

groetjes
Esther
 
Terug
Bovenaan