kruipen

Ja hoor! de eerste echt kruipbewegingen zijn gemaakt, en mevrouw kwam een meter vooruit. Ze was helemaal verbaasd en ze heeft het truukje ook nog niet herhaalt, ze gaat nu wel vooruit, maar met horten en stoten. Woensdag ochtend verzette ze echt netjes haar handjes en knietjes. Ze is nu bijna 7 maand, ze worden zo snel groot zeg!!

groetjes grietje

hey

wat leuk joh! gaat snel allemaal he? kleine meissies worden groot. hihihi
echt momenten voor op de video camera vast te leggen.
nou, geniet er maar van want voor je het weet loopt ze al hahahaha

liefs, do

Hee,

Leuke momenten zijn dat he!
Noa maakt sinds deze week kruip bewegingen!!!
Wat gaat het allemaal snel voor je het weet lopen ze alweer!

Groetjes Chantal mama van Noa 6 maanden

Kruipen ???????????  
die van mij kan nog niet eens draaien op haar rug/buik  die vind alles wel best....

Maar goed hoor !
Gaat het hard he die ontwikkeling ! (nou ja, behalve bij die van mij dan )

Bianca (mama van Brenda, 5 mnd, 3 weken)

Hier ook nog geen gekruip hoor...

Maar ja, haar grote zus is 18 maanden en tijgert ook alleen nog maar, kruipt ook nog niet. Dus ik verwacht hier binnenkort nog niet echt actie, zeg maar...en alles wat ze het sneller doet, vind ik alleen maar een meevaller!

Groetjes,

Eveline
mv Esther (17-01-2007) en Hannah (19-02-2008)

Hoi grietje,

Wat goed zeg!!
Yordi kruipt nog niet.En hij is nu 6,5 maand.
Zijn pogingen worden wel al steeds beter en hij kan nu redelijk op zijn buik vooruit komen.Hij heeft onze radio al ontdekt hahahhaha.
Hij gooit steeds zijn kontje in de lucht en probeert de knietjes eronder te krijgen, maar het lukt hem nog niet helemaal en dan boos worden natuurlijk omdat het niet wil lukken.
Ze worden indd erg snel groot........zucht.

Liefs marielle

Hoi,

Leuk he dat kruipen. Tja onze meid (5.5 maand)  doet ook al verwoede pogingen maar het lukt nog niet erg. Als ze in de box op haar buik ligt dan werkt ze net zolang totdat zo op haar knietjes en haar handen zit. En dan wiebelt ze maar op en neer, maar vooruit komen ho maar. En ja als het niet lukt dan moet je haar eens horen, boos dat ze dan wordt.
Nu heeft ze ook weer iets nieuws. Als ze op haar rug ligt wil ze rechtop komen. Ze gooit haar benen in de lucht en haar hoofd komt omhoog, maar haar rug die blijft dan lekker liggen. Ze wil gewoon echt omhoog om te gaan zitten. En tja ook dan worden we boos als het niet lukt.

Het blijft toch een wonder wat ze allemaal leren in zulke korte tijd.

Groetjes Anne

Hier ook Zifjon heeft een spurt gemaakt met zijn ontwikkeling in de vakantie. Hij kon al vanaf een hele jonge leeftijd(3mnd) van rug naar buik draaien maar nog niet andersom.
Nu doet hij dat dus wel en rolt de hele kamer door.(5,5 maanden)  De volgende dag besloot hij ook maar eens te gaan kruipen hup die beentjes onder zijn kont armen gestrekt en naar het speeltje toe. Hij kwam een beetje voorruit en probeerden het nog een keer, toen werd hij boos en lukte hem het niet meer. Gister deed hij het ook weer 2x echt lachen joh. Het zal nog wel even duuren voordat hij de kamer door kruipt maar het begin is er zeker.

zucht ze worden al zo groot.

liefs van Mariska en Zifjon

Terug
Bovenaan