kruipen

Hoi,

Hier ook een dame die het graag probeerd. Kontje in de lucht knietjes eronder, maar daarna snapt ze het nog niet. Ze zwemt met dr armen, zo komt ze ook wel een paar cm vooruit maar dat is geen kruipen haha. Gister met heel veel interesse naar dr grote neef gekeken en wie weet.
Zitten probeert ze ook. Ze ligt op dr rug, hoofd komt omhoog ze steunt als het ware op dr ellebogen, maar verder komt ze niet en dan is het krijsen van boosheid.
Als ze in de wipstoel zite probeert ze dat ook haha.
Ik ben benieuwd hoe snel ze het allebei doorheeft.

Liefs Reneke en Myrthe (4,5 maand)

hoihoi

leuk al die verhalen. onze kleine meid is ondertussen ook alweer een half jaar.
ze draait van rug naar buik vanaf bijna 5 maanden, maar terug wil maar niet lukken.
en sinds kort is ze haar eigen speciale tijgermove aan het testen hihih
knieen onder haar buik maar armen in de lucht tja dat kom je met je snufferd op de grond. ook probeert ze een soort hups op haar buik en ze duwt zich voort met haar armen maar ja dat is over het algemeen meer achteruit.
al met al zijn het maar kleine decimetertjes die ze vooruit komt. met veel zucht kreun en steun werk en de nodige kreten natuurlijk. erug leuk om naar te kijken.

maar je daar wordt ze wel erg moe van zelfs zo moe dat ze vanavond tijdens het avond eten in slaap viel hihi   gewoon ineens oogjes dicht. toen ik haar naam zachtjes zei keek ze me heel verbaasd aan. mond weer open, paar hapjes erbij, maar toch weer oogjes dicht. toen heb ik haar maar neergelegd en heeft ze een uurtje geslapen. hihi avondfles gegeven en in haar bedje en meteen in slaap gevallen als een roosje.

wat zijn ze toch lief he

groetjes linda

Terug
Bovenaan