kruitvat doos

hallo,

ik heb de bon voor de kruitvat doos gehad maar moet best een eind met het OV om 'm op te halen en ben ondertussen bijna 9 maanden. zijn er mensen die mij kunnen vertellen of die doos het waard is om speciaal te gaan halen?

Groetjes, A.
 
Zitten best leuke dingen in:
-kindertandenborsteltje
-pak libresse maandverband
-difrax speentje
-dove miniflesje
meer weet ik zo even niet meer wat er in zat, maar dit waren toch wel de leukste dingen.
 
In vergelijking tot andere dozen, vond ik deze doos niet echt de moeite waard. Er zaten, naast het bovenstaande, ook nog twee luiers in. Ik zou er niet al te veel energie voor verspillen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Veel succes met de laatst loodjes!

Groetjes Melanie
 
het is natuurlijk wel erg leuk,zo'n doos met allemaal spulltjes erin.kan niemand met je meer rijden of iemand hem voor je mee nemen als ze die kent op gaan? of op een koopavond samen me je man???

groetjes claudia
 
wij moesten ongeveer 20 min rijden.
maar dan zeg ik je, als je 20 min moet rijden ben je meer aan de benzine kwijt dan dat er in die box zit.
ik vond de kruitvat doos de slechtste.

absoluut niet de moeite waard om er zon stuk voor te rijden,
maar ieder zijn eigen.

als het om de hoek is zou ik hem wel ophalen

groetjes dolfijntje
(week 32)
 
Prenatal heeft i.s.m. Wij ouders ook 2 x een doos (zwangerdoos en babydoos) en de verkoopster beloofde dat er niet iemand langs zou komen :) (Ik weet nog niet wat er in zit, moet er nog even op wachten.)
En natuurlijk Felicitas i.s.m. Etos, maar dan komt er wel zo'n miep langs.
Het is altijd leuk om wat presentjes te krijgen, maar ik verbaas me erover hoeveel reclame je krijgt en hoe 'magertjes' de inhoud van die dozen zijn (voor 10 euro kun je 'm zelf samenstellen; dat weegt haast niet op tegen de hoeveelheid reclame die je ervoor krijgt.)
 
Terug
Bovenaan