kruitvat doos

bij de etos doos is er bij mij niemand langs geweest
maar wel vond ik de doos heel erg tegenvallen
er zat bij mij alleen een
zwitsaldoos+ verpakking doekjes
een mapje van zwitsal over al hun produkten
een pake zoogcompressen een potje tegen straie een klein potje gel (geen mens weet wat je er mee moet alsof die kleine dat echt nodig heeft
en dan wat boekjes die al best wel uod waren en dat was het dus die vond ik nie echt de moeite waar
maar ja je moet blij wezen met alles wat je krijg nou groetjes jacqie
 
bij mij was de etos/prenatal doos ook flut, oke je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maar er zat bij ons echt niks in, een zwitsaldoos met een mini verpakking doekjes ( maar enkele stuks dus) en een mini potje creme en heel veel reclame en wel 2 leuke tijdshriften. maar ik heb begrepen dat t per plaats verschillend is, een vriendin van mij had veel meer en veel leukere dingen, andere dozen zijn prenatal en kruidvat, maar die krijg je pas bij de 7e mnd en zover ben ik nog niet,dus daar weet ik nog niks van. Wat betreft zo'n verkoopmiep, die kreeg ik voor ons trouwen ook en toen heb ik er gewoon snel een eind aan gemaakt en bij ons verhuizen heb ik (eigenlijk best wat onbeschoft)t bij de deur afgehandeld. maar kijken hoe ik t straks ga doen, maar ik dnek dat ik op een gegeven moment gewoon zeg dat ik moet gaan voeden of zo. en ik geef toe er zitten soms best leuke bonnen bij, maar t meeste is echt verkooptroep!
 
Ik kreeg ook de Etos-doos zonder verkoopdoos. Dus ik kon hem gewoon afhalen. Maar stelt niet zo veel voor hoor, is vooral reclame (en een paar bladen van een jaar geleden). Ik zou er niet idioot veel moeite voor doen...
 
Terug
Bovenaan