@krukel en de andere dames die nog moesten bevallen...

Typ net een heel verhaal, plaatst de site het weer niet grrrr, tot 2 x toe dus maar een nieuw tpoic geopend...

Slapeloze nachten, al weken! Meestal rond 3 uur klaar wakker, ga dan even naar beneden, rondjes lopen in de woonkamer, beetje naar buiten staren ( lijk wel of ik de buurtwacht ben hahaha). Daarna weer naar bed.
Even afkloppen: afgelopen 2 dagen goed geslapen, wel 2 a 3 keer eruit om te plassen, maar dat lijkt meer op slaapwandelen, word er niet meer wakker van.
Mijn man slaapt inmiddels al 2 weken in de logeerkamer, die wordt gek van me. Erin, eruit, draaien draaien draaien. Hij zei al: er is nog geen eens een baby en ik word om de paar uur wakker door jou hahaha.

Gistermiddag de hele tijd krampjes en een heel zwaar gevoel van onderen. Tijdens het eten koken dacht ik wat vocht te verliezen, ik naar de wc rennen: loos alarm. Ik dacht, als die vliezen nou gewoon breken, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Helaas!

Vanmiddag weer naar de VK, hopelijk deze keer echt voor de laatste maal.

Maar schikt het jou woensdag????

Ja dat loos alarm gevoel ken ik precies! pfff verschrikkelijk. Ik heb me nu voorgenomen dat ik misschien pas over twee weken beval, want dat zou zomaar kunnen. elke keer valt het me zo tegen dat er nog niks is. Maar ja al die voortekens zouden toch wel iets moeten betekenen toch?

Vermaak jij je nog een beetje? Ik ben uit verveling lakentjes aan het borduren, hoe oudbollig, maar het werkt wel heel ontspannend en de uurtjes vliegen voorbij. Verder doe ik nog boodschappen op de fiets, en dat is een hele prestatie, want de winkel ligt 4,5 km fietsen, dus heb er vandaag alweer 9 gefietst. 's middags probeer ik ook altijd ff te rusten, dus ga zo maar eens een filmpje opzetten. Wat een rust en wat een drukte hebben we straks..
Is het ook jou eerste kindje?

Over die slapeloze nachten, heb ik precies hetzelfde, maar ik moet vaak wel 4-5 keer plassen en ga er al een aantal nachten rond 4 uur-5 uureven uit om een bakje yogurt te eten. Gelukkig wordt vriendlief er niet wakker van, die slaapt overal doorheen! Gelukkig maar anders zou die inderdaad ook naar de logeerkamer moeten verhuizen!
Woensdag vind ik ook best maar liever op een dag dat vriendlief vrij heeft haha! Hadden we het maar zo voor het zeggen he! Nou we houden elkaar op de hoogte! Sterkte!

Ben wel benieuwd wie er eerst gaat!
liefs Janne!

meiden, heel veel succes. Ik was 40,2 toen de bevalling inzette en 40.3 toen ezra geboren werd. Toen het zo glad was ben ik lopen naar de vk gegaan, ongeveer 20 min. Toen ik terug was kreeg ik harde buiken (had ik al vaker gehad) en daarna de bekende krampen. Bij mijn moeder is het ook twee keer opgang gekomen door een goede wandeling.
Dus misschien een tip voor jullie.
Nou veel succes.

liefs

Nou vanmiddag weer een tijd kramp en pijn in mijn rug gehad. Ik dacht mooi, ga nu toch naar de vk. Spontaan houdt het dan ook op he.

Ik vermaak me nog wel. In het weekend lekker op stap met mijn man en dan doe ik lekker niks aan het huishouden. Dus vandaag stofzuigen, dweilen, was opvouwen en strijken. Verder beetje achter de laptop zitten en heb een hele lieve leuke schoonmoeder die om de hoek woont, komt me elke dag met de auto halen om boodschappen te doen en een bakkie koffie te drinken. Niet echt veel spannends, maar zo gaat er elke keer weer een dag voorbij.

Maar jeetje, 9 km fietsen, moet er niet aan denken. Komt ook omdat ik vanaf week 26 veel last heb gehad van mijn bekken, laatste keer dat ik ging fietsen heb ik 2 dagen niet kunnen lopen, dus dat doe ik maar niet meer.

Wel raar trouwens: de afgelopen weken kon ik nauwelijks zitten en was staan, bewegen en lopen prettiger, maar heb nu het idee dat er een baksteen beneden ligt, zo`n enorme druk, dat staan niet prettig is. Hopelijk een voorteken, maar dat zal wel weer niet.

Zit jouw vriend ver bij je vandaan met het werk? Die van mij is met een half uurtje thuis van zijn werk, vandaar dat ik me daar niet zo druk om maak....

Oja, ook mijn eerste kindje. Vandaar dat ik geen idee heb wat ik moet verwachten.

VK vertelde trouwens een leuk verhaal. Van de week was er een vrouw ook zwanger van haar eerste kindje (40,3 weken), die zei het rommelt wat, doet af en toe best wel zeer. Bleek ze 6 cm ontsluiting te hebben op het spreekuur, uur later was de baby geboren.

Was het maar waar hahaha

Volgens mij zijn krukel en milou de enige 2 die nog actief zijn op het forum en nog niet bevallen zijn. Ik kan het mis hebben hoor! :) totytoy meiden!!!

O het zou wel fijn wezen he bij de VK komen en dan gewoon 6 cm hebben, daar kun je alleen maar van dromen!! :D

Liefs

Oh zo'n bevalling wil ik ooook! haha! Lijkt me heerlijk. Lang geleden dat ik zo'n relaxed verhaal hoor over een bevalling. Laatste tijd hoor ik alleen maar horror verhalen waardoor ik er niet echt veel zin in heb gekregen! Dit verhaal maakt me wel happy!

Mijn vriendje is een uur van mij vandaan, dus dat is best ver, maar ik ga er een beetje vanuit dat het 's avonds, ' s nachts of in het weekend begint, of tsjaaa ingeleid moet worden! ik hou nu maar rekening met alles!
Vervelend joh dat het allemaal zo zwaar aan voelt. Doe je wel een middag dutje? Bij helpt dat enorm. Ik heb dat zware gevoel ook een tijdje gehad, maar nu lijkt het minder te zijn of ik ben er aan gewend geraakt. Ik ben erg blij dat fietsen me goed afgaat, anders voel ik me zo opgesloten in mijn huis.

Nou we moeten ons nog maar ff vermaken en genieten van de stilte voor de storm!
Het lijkt wel of alleen wij twee nog moeten bevallen!? Of is iedereen verder aan het puffen!?

liefs Janne

Ik moet ook nog bevallen, ben echter niet zo actief geweest op het forum, af en toe reageer ik.
Ik heb veel last van voorweeen, maar het zet allemaal niet echt door. Ik heb thuis al 3 kids rond lopen, dus aan rust kom ik ook niet toe. Ik heb verschrikkelijke nesteldrang oftewel poetsdrang. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Aankomende vrijdag ben ik uitgerekend. Ik heb het 2 keer gepresteerd om op de uitgerekende datum te bevallen, dus hoop dat dit weer zo is. Van mij mag het echt wel eerder komen, ik heb het gehad!!
Het gros van het januariforum is al bevallen en ben er stiekum wel jaloers op......
We wachten het af......
Groetjes..

Terug
Bovenaan