@krukel en de andere dames die nog moesten bevallen...

Gelukkig nog een erbij die nog moet bevallen! (sorry mamavan3)

Middagdutje doe ik niet meer, anders slaap ik `s nachts helemaal niet meer.

Hoor ook veel horrorverhalen, lijkt wel of iedereen me nog even bang wil maken voor de bevalling. Lukt ze toch niet. Heel gek, ben er echt niet bang voor, heb zoeits van: kom op maar! Ik ben er klaar voor...

ik moet ook nog bevallen ik ben a.s zaterdag uitgerekend.. en hoop ook echt dat het deze week mag gaan gebeuren...ben echt op...pff en als ik dan lees dat sommige van jullie nog andere kindjes hebben rondlopen nou respect hoor!!! ik slaap echt zo slecht ..constant wakker..en weet me geen houding aan te meten in bed ..want na even liggen doet alles zeer..waardoor ik er bij loop als een zombie ..ben bloed chagerijnig..en het liefst de hele dag op bed lig tv te kijken...heb af en toe wel een zere buik maar het mijn eerste kindje dus of dit nou voorweeen zijn??? ik zou blij zijn als het zou gaan beginnen en ik die kleine eindelijk vast kan houden..

Dus nog 4 zwangeren onder ons!

Je was er inderdaad vroeg bij vandaag zeg. Vervelend is dat he, zo slecht slapen. Ik zou zeggen inderdaad op bed blijven liggen en tv kijken.

Ik ga tegenwoordig pas rond 01:00 uur naar bed anders doe ik sowieso geen oog dicht, maar blijf wel lekker liggen tot 9 of 10 uur.

Verwarrend vind ik het allemaal wel: indalingsweeen, voorweeen, oefenweeen echte weeen, elke keer als de pijn langer aanhoudt hoop je toch dat het gaat beginnen en dan toch, helaas!

Vandaag heb ik weer een doelstelling: boven stofzuigen en boodschappen halen. Doelstelling morgen: beneden stofzuigen en boodschappen halen hahaha. Zo blijf ik maar bezig...

Hebben jullie het ook zo warm `s nachts? Ik zweet me een ongeluk. Gisteren rommelde het wat, moest van de VK de verwarming boven nu aanhouden, jakkes nog heter in die slaapkamer.

Dus nog 4 zwangeren onder ons!

Je was er inderdaad vroeg bij vandaag zeg. Vervelend is dat he, zo slecht slapen. Ik zou zeggen inderdaad op bed blijven liggen en tv kijken.

Ik ga tegenwoordig pas rond 01:00 uur naar bed anders doe ik sowieso geen oog dicht, maar blijf wel lekker liggen tot 9 of 10 uur.

Verwarrend vind ik het allemaal wel: indalingsweeen, voorweeen, oefenweeen echte weeen, elke keer als de pijn langer aanhoudt hoop je toch dat het gaat beginnen en dan toch, helaas!

Vandaag heb ik weer een doelstelling: boven stofzuigen en boodschappen halen. Doelstelling morgen: beneden stofzuigen en boodschappen halen hahaha. Zo blijf ik maar bezig...

Hebben jullie het ook zo warm `s nachts? Ik zweet me een ongeluk. Gisteren rommelde het wat, moest van de VK de verwarming boven nu aanhouden, jakkes nog heter in die slaapkamer.

ja ik kom net uit bedje gerold en geloof dat ik voor vandaag geen een doelstelling heb ja eten koken vanmiddag verder in bad liggen en daarna weer op de bank of bed met tv aan..even een dag lekker niks doen..en al die weeen haha ja erg..en dat warm hebben s nachts nou dat ken ik slaap het liefst met het raam iets open maar daar is de man des huizes het niet mee eens..heb het zowiezo de hele dag eigelijk warm..loop in t shirtje en heb de verwarming eind van de middag maar op 17 graden..en voor de zwangerschap kroop ik het liefst tegen de verwarming aan...zal het extra laagje wat ik heb opgebouwd wel zijn ..nou ik ga nog maar eens wat eten..

Nou hier nog een zwangere muts hoor:)
Lees af en toe mee, maar nog niet bevallen! Donderdag is de uitgerekende dag voor nummer 4.

En het rommelt hier overdag (heb ik bij de andere 3 niet gehad!), 's nachts niets aan de hand, heb enorm last van maagzuur en heb het ook erg warm 's nachts. Terwijl wij geeneens verwarming hebben op onze slaapkamer!!! Dus aanlaten zou helemaal niet kunnen. Als ik het erg koud vind boven doe ik de droger pas aan op het moment dat ik op zolder ben...heb ik daar de warmte van. Maar over het algemeen helemaal niet nodig!

Donderdag weer naar de VK en dan zien we wel weer.

Groetjes allemaal en voor de meiden die ook nog niet bevallen zijn: heel veel sterkte deze laatste loodjes (ben met nummer 3 pas bevallen bij 42 weken en 1 dag...dus ga er nu uiteindelijk ook maar vanuit dat deze ook dan pas gaat komen!).

Terug
Bovenaan