Krullen

<p>Mijn dreumes heeft lekkere krullen,  maar in de loop van de dag (vooral na een slaapje) kunnen deze een beetje gaan pluizen. Van de kapper heb ik een thickening cream gekregen. Dit werkt super goed want na het slapen haal ik mijn handen een keer door zijn haar en het zit weer goed. Alleen zit er een echt mannenparfum aan en ruikt mijn kleine mannetje nu naar een volwassen vent haha. Als ik zijn kamerdeur opendoe komt de geur van een oude man me tegemoet ?. Nu ben ik dus op zoek naar een zelfde soort product zonder parfum of in ieder geval met een iets neutralere geur. Iemand met een krullenbol die hier tips voor heeft? </p><p> </p>
 
Ik gebruik NAK Aromas Style Serum voor onze kleine man. Niet goedkoop, maar je hebt er heel weinig van nodig en een flesje doe ik zeker een half jaar mee. 
Doe het er altijd in na het douchen. Sochtends alleen even de haren weer nat maken, met de handen er door heen en klaar :)
 
Ik heb toevallig van de week een tube Little Green Kids Curly Hair Cream besteld. 

Mijn dochter heeft krullend haar en nu ze 14 maanden is wordt het lang genoeg dat ze echt met een pluizige coupe ontploft uit bed komt. Dus ik was ook op zoek. Maar ik heb het dus nog niet kunnen testen. ik wil je wel op de hoogte houden als je geinteresseerd bent?
 
Het ruikt naar een lekkere shampoo, maar niet heel heftig ofzo. Dus het is ook zeker niet zo dat de hele slaapkamer er naar ruikt :D Ook niet typisch mannen of vrouwen geurtje.
Ik ben er heel tevreden over, maar het haar niet vet en niet zwaar.  
 
 
Oh ik lees graag mee! Ook hier een kleine dame van 15 maanden met mooie krulletjes! Maar ook een vogelnestje op haar hoofd na het slapen haha :)

Lees graag hoe verschillende producten bevallen!
 
Onze zoon heeft ook krullen. Bij ons werkt tot nu toe het haar nat maken en de haarlotion van Zwitsal nog prima. Na zijn middagslaapje maak ik het haar ook weer nat/vochtig vanwege het vogelnestje maar daarna zit het dan wel weer goed.
 
Ik gebruikte voorheen ook de lotion van Zwitsal of van Nenunco maar ik merk dat dat niet 'genoeg' meer is. Dus tijd voor een nieuw product. Fijn om jullie tips te lezen. 
 
Terug
Bovenaan