Krullen

Ik lees mee! Mijn oudste heeft van die fijne krulletjes. Eerder was natmaken genoeg. Maar halverwege de dag begint het pluizig te worden. En dat vind ik er dan toch wat onverzorgd uit te zien. 
Ik ga dit ook eens proberen 
 
Nou ik heb het spul kunnen testen. Ze was even een paar dagen ziek, maar eindelijk. 
Ik kan niet zeggen dat het verschil maakt. Je doet een drupje op je vingers, en woelt het door nat haar heen. Toen het droog was moest ik even losborstelen. Maar het pluist nog steeds. En haar haar staat nog steeds als coupe ontploft. 
Het ruikt wel lekker. Beetje kokosachtig fruitig heel licht. Maargoed. Ik stop weer met deze. Niet de oplossing in ons geval.
 
Fijn dat je het doorgeeft. Voorlopig gebruik dan nog maar even het spul met het mannenluchtje haha. Los van de geur is het echt top. Zelfs de dag nadat ik het erin heb gedaan hoef ik alleen maar even met mijn handen door zijn haar te gaan en het zit weer goed. 
 
Ik moet toch even terug komen op mijn oordeel haha!

De eerste keer had ik het op nat haar gedaan en eenmaal droog uitgeborsteld. Dat vond ik er zelf dus niet heel anders dan normaal uit zien. Maar het bleef wel mooier zitten voor een dag of 2 eigenlijk. 

Vanmorgen heb ik haar haar weer met zeep gewassen, en zo op laten drogen. En mijn eerste gedachte was: oh, dat spul werkt wel. Ik heb het er nu op bijna droog haar in gedaan en het zit echt wel mooier. 

Ik blijf er toch nog even mee testen :)
 
Ik lees je updates ook met interesse @Lewis. 
Hier helpt het al heel erg om een druppeltje pure jojoba olie in het haar te doen. Mijn dochter heeft fijn blond haar, met pijpenkrullen, dus ik weet niet helemaal of het dezelfde type haartjes zijn als die van jullie kindjes. Vooral een dag later zit het prachtig met deze druppel! 
 
Jojobaolie heb ik nog wel staan. Ik zal het eens proberen. Hier ook (donker)blonde pijpenkrullen.
Ze kwam vandaag in elk geval uit de opvang thuis met haar haar nog redelijk zoals vanmorgen. Dus op bijna droog haar werkt het spul echt wel!
 
Dat kammen is ook nog een dingetje: ik kamde zijn haar nooit! Maar de kapper zei dat ik dat wel echt moet doen omdat je daarmee de hoofdhuid stimuleert en het haar zo gelijkmatig uit kan groeien. Hij heeft wat dikker haar waar zijn fontanel zat en het zou uiteindelijk overal zo moeten worden zegt hij. Ik ben benieuwd ?
 
Terug
Bovenaan