KUIT KRAMP AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo allemaal
mijn zus had dat ook en idd met een stuk zeep onder het laken bij haar voeteneind was het weg.raar maar waar!
groetjes amanda

vandaag 5 weken zwanger

Hoi hoi,

ik had in het begin van mijn zwangerschap 's nachts ook vaak last van krampen in mijn kuit... Nu, de raad die ik gekregen heb, is om onder mijn matras overtrek of gewoon achteraan in je deken een klot sunlight zeep te leggen. Klinkt onwaarschijnlijk gek, maar... HET HELPT!!!

Dus ik raad het iedereen aan die vaak last heeft van krampen!
Ik ben benieuwd of het bij jullie ook zijn effect zal hebben...

Liefs,
van ons...

Hoi

Het klopt idd van dat stuk zeep.
Een neefje van mij had vaak kramp in zijn been als hij sliep. Toen heeft ze zonder dat hij het wist zeep onder zijn kussen gelegd en hij sliep de hele nacht door.
Ik heb het toen zelf ook geprobeerd. Ik was toen nog niet zwanger en had ook meteen minder last van ongesteldheidskrampen.

gr marja

Hoi meiden,

misschien ben ik een nuchtere Amsterdammer, maar wat doet zeep voor krampen? Als het echt werk doe ik alles om het weg te halen, maar dit klonk wel erg grappig.

groetjes Mariska

Hope and fait,

ik zou zo zegge probeer het gewoon even uit!!!
Ik vond het ook bizar klinken, maar het heeft geholpen, dus... waarom niet e?!
Sunlight zeep!!!

Liefs,
van ons...

Hi meis,

Vervelend is dat hè?!
Ik had dat bij de eerste ook heel erg, en nu nog niet, maar dat kan nog altijd komen.
Ik ging altijd uit bed, en dan achteruit lopen. En dan zorgen dat het been waar je kramp hebt goed strekt, en dan ook echt met je tenen eerst de grond raken, goed rollen, en dan was het bij mij over.
Ooit had ik dit een paar keer per nacht zeker als ik m'n benen strekte of verplaatste.

Volgens mij is er weinig aan te doen.
Succes ermee, ik hoop dat het ook een beetje werkt voor jou.
X

Hallo krampachtige, Geintje,,,,dames!

Ja ik heb er ook flink last van gehad, echt vreselijk!! Inderdaad als je je s'nachts uitrekt of omdraait doe dit dan erg voorzichtig en als je het aan voelt komen je been recht proberen te houden en je tenen naar je toe trekken. En dan van je af proberen te zetten. Het klinkt misschien ingewikkeld maar de asssistente van de dokter zei tegen me vraag maar aan je man of tie je tenen tegen wil houden,want het kan wat lastig worden om je benen te strekken en dan je tenen omhoog naar je toe trekken. Zeker als je een al wat dikkere buik krijgt. Ja!, ook je man mag wel een steentje bijdragen in je zwangerschap. Het is niet voor niks je man en als alles goed mag gaan aanstaande pa.!

Ik heb ook het advies gekregen om m'n matras onderaan iets omhoog te zetten, als je een elektrische/verstelbare lattenbodem hebt  gaat dat makkelijk. Maar je kan ook een kussen onder je matras of voet leggen.

Want nadat ik het voeteneind dus omhoog heb gezet, heb ik eigenlijk geen last meer gehad van kramp. Ik hoop dat jullie hier nog wat aan hebben als al die andere middeltjes zeep enz. niet helpen. Het zal wel lekker ruiken dan in jullie bed.

Groetjes,Klinie.

Terug
Bovenaan