(kuit) kramp

Ik heb er nu ook al sinds een paar weekjes last van (ben nu iets meer dan 29 weken zwanger), en kreeg van de verloskundige de tip (zij klonk erg overtuigd) om kalktabletjes te slikken. Ik drink en eet al gewoon melk en yoghurt ed, maar volgens haar was het een tekort aan kalk. Ik slik ze nu een weekje en de spieren zijn nog zeker wel gevoelig en ik moet 's ochtends ook niet al te gek doen, maar dat het er bij de eerste beweging zomaar inschiet (en ik mijn man dus wakker riep van de pijn) is niet meer voorgekomen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes.

heb zelf ook veel last van kramp in mijn kuit. op advies van de vk. drink ik 's avonds op bed of snachts een beker drinkyochurt. En... geen kramp meer gehad. Heerlijk. Kan mij ook gewoon uitrekkken zonder narigheid

gr anita

Gisteravond heeft mijn man mijn benen eens flink gemasseerd. Au, dat deed best pijn in het begin.
Maar ik ben redelijk goed deze nacht doorgekomen...

Ik zal de tips (bal, zeep, drinkyoghurt, we hebben geen hond haha en om er nou speciaal 1 aan te schaffen gaat ook wel wat ver he hihi)  van jullie ook nog eens proberen en volgende week bij de vk eens navragen of zij nog tips heeft.

Groetjes Manda

Toevallig dit probleem ook met mijn ha overlegd en die gaf als enige tip:

WISSELBADEN voor je gaat slapen, dus met de douche afwisselend koud en dan weer warm water erop sproeien, zodat de doorbloeding beter is als je gaat slapen!!

Ik moet zeggen dat ik het nog niet heb uitgeprobeerd.

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan