Kun je zwanger worden als je al 8 maanden niet menstureert?

ik heb provera gekregen, omdat mijn menstruatie ook uitbleef, daarna moet ik clomid innemen.. dit moet ik innemen op mijn 4de cyclusdag. medicijn wat jij moet slikken ken ik verder niet.
ik heb zondag de laatste pil van provera geslikt, maar ben nog steeds niet ongesteld. weet iemand van jullie hoelang dat duurt. ik dacht dat je dan meteen de volgende dag ongesteld wordt.....

groetjes

ik heb ook primolut geslikt en 5 dagen later werd ik ongi.
Mijn lijf  werd heel zenuwachtig van die tabletten, maar mijn geest niet, rare gewaarwording......maar het is allemaal voor een goed doel.
Ik slik nu ook clomid.

JIPPPPPIEEEE, dankzij 10 dagen Primolut en 3 dagen wachten ben ik eindelijk ongi geworden!!! Ik ben zo blij!!
Dus dames...............als het te lang duurt, neem Primolut.
Vanaf nu maar weer aftellen voor mijn eisprong

Ha Juultje,
Super zeg! kan me voorstellen dat dit een hele opluchting is! En voor nu heel veel succes met zwanger worden!!!!!!!!
Lfs Joet

hoi dames,
ben ook gisteren begonnen aan primolut
moet het 5 dgn slikken elk tablet dat ik slik bevat 5mg
per dag moet ik dus 2 tabl. slikken
als ik ongi word moet ik de 3de dag tot de 7 de dag van mijn cyclus clomid slikken
1 tabl. per dag en elk tabl. dat ik moet slikken bevat 15mg
als ik het goed heb moet ik op dag 13 mijn eisprong krijgen
dit hele cyclus moet ik 3 mnd volhouden maar als ik denk   dat het niet opschiet mag ik eerder terug naar mijn gyn.
zo zie je dat het per vrouw verschil
een collega bij mij op het werk heeft een dochtertje van bijna 1 jaar
zij hoefde geen primolut te slikken ze mocht meteen beginnen met clomid en bij haar kwam haar gyn. er achter dat pco had
ze kreeg ook clomid voor 3 mnd en ze moest wel temp. maar ze was ook wel gauw zwanger
nou ik duim voor ons allemaal

Gisteren heb ik nav mijn bloedtest te horen gekregen dat ik een lichte vorm van PCO heb en 13 nov. staat een afspraak met de feriliteitsarts gepland. Nu maar weer afwachten...........

Terug
Bovenaan