Kunne dit voorweeen zijn?

Ik ben momenteel 34 weken en 1 dag zwanger,'
Alleen heb ik (vooral snachts) last van soort menstruatie pijn en een heele harde buik.
Kunne dit voor weeen zijn?
Hoop dat iemand me hier andwoord op kan geven.
 
Dat zal zeker het 'voorwerk' zijn ja. Wil overigens niks zeggen over hoe lang het nog duurt voor dat het échte werk begint...

Als je t toch niet vertrouwd, dan kan je het checken met een warm bad.Nemen de weeen áf, dan is het 'vals alarm', wordt het erger dan ben je aan t bevallen.Ideaal en werkt echt die check...
 
ja hoor, dat kunnen best voorweeen zijn, maar zoals bij een ander topic al gezegd, kan dat weken duren en betekent dit niet perse iets....
rustig ademen of een warme douche doen wonderen!
 
Bedankt voor jullie reactie's
Wegens epeleptie mag ik niet in een warm bad dus dat kan ik helaas zo niet chekken,
wel heb ik het geprobeerd via een warme douche maar dat wil niet helpen...,
Ik heb dit nu 2 dagen dat ik er last van heb, maar het doe gewoon heel erg pijn.
 
Ik heb eens even op internet rond gesurfd,
maar moet ik het ZH belle ivm de voorweeen?
Want ze weten het niet dat ik er last van heb en ben pas 34weken en 1dag zwanger...
Wat lijkt jouw verstandig???
 
Als het voorweeën zijn, hoef je niet te bellen. Bij voorweeën is het zo dat ze niet in sterkte toenemen en ook niet met precies evenveel tussentijd komen. Als je geluk hebt, levert het al wat op, maar zelfs dat hoeft niet. Als je het zelf niet vertrouwt, zou je wel het ziekenhuis kunnen bellen. Succes ermee!
 
Ik heb het ook heel erg, indalings/oefenweeen.
Je hoeft niet te bellen hoor. ik zou even bijhouden wanneer ze komen en hoe lang ze duren.
Als er regelmaat in zit en ze duren langer, dan moet je gaan bellen. Maar zolang er geen regelmaat in zit kunnen ze niks doen, het is voorwerk en hoort er bij. Hoewel ikzelf ook wel kan janken elke keer hoor!
 
Terug
Bovenaan