Kunnen de broeken nog dicht?

Hoi allemaal

Afgelopen zondag wilde ik graag voor een speciale gelegenheid een mooie grijze broek aan. Wat denk je...... ik kreeg de knoop niet dicht.
Bij de heupbroeken gaat het nog wel maar mijn 'nette' broeken krijg ik niet meer dicht.
Bij mijn eerste zwangerschap kende ik dat probleem niet maar nu lijkt het wel of er meer rek in mijn buik zit.
Herkennen jullie dit en dan mn de mama`s van een 2e, 3e en/of 4e zwangerschap?

PC

hoever ben jij nu?
wat wel grappig is, is dat ik net zo'n strakke skinny jeans had gekocht maar die had ik vandaag aan en die zit dus echt niet lekker meer
nou die heb ik dus 3 keer aangehad ofzo

Hoi,

Heeel herkenbaar!!!
Ik ben vandaag 7 weken zwanger en sinds vorige week kan ik al heel veel broeken niet meer dicht krijgen, ik weet ook al bijna niet meer wat ik aan moet.
Bij m'n 1e zwangerschap had ik dat echt niet, maar m'n zus had het ook bij de 2e hoor en een vriendin van mij ook. Je buik is toch al soort voorgevormd, dus dat gaat sneller, maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ik heb dit weekend een feest en wil het nog wel verbergen, maar dat wordt al moeilijk.

Hoe ver ben jij?

Groetjes,
Angel

De broeken kunnen nog dicht hier maar dat komt voornamelijk omdat ik na de vorige zwangerschap een lange tijd mijn oude broeken niet meer aankon en toen nadat ik nog een paar maanden zwangerschapskleding aan heb gehad toch maar een grotere maat ben gaan kopen. Ik was net lekker aan het afvallen en die grotere maat werd dus te groot  . Dus de broeken kunnen gelukkig nog dicht maar het zou toch wat zijn, ik ben nog niet eens 6 weken onderweg. Maar ik merk echt dat mijn buik al naar voren gaat staan en vorige keer had ik met 11 weken al zwangerschapsbroeken aan dus ik verwacht er binnenkort aan te moeten geloven.

heej meiden,
Wat een probleem he?! haha.. nu al niet meer  weten wat je aan moet.. Ik kan mn broeken nog aan maar ook ik was aan het afvallen en dus had ik al wat meer ruimte in mn broek. Behalve mn spijkerbroek. Hij kan dicht maar als ik dan savonds op de bank ga zitten moet mn knoop toch echt open hoor.. haha.. ik kan er zelf heel hard om lachen. Ik word niet dikker nog van de baby, maar van mn darmen.. althans daar ben ik van overtuigd! kan heel moeilijk naar het toilet en dus een opgezette buik.
Probeer wel wat wijdere truien aan te trekken omdat mn borsten de pan uit vliegen.. pfff...

Voel me verder gelukkig heerlijk.. Snachts ben ik wel eens misselijk, maar dat trekt eigenlijk na een half uurtje wel weg..

Ik ben nog maar ruim 6 weken zwanger en op de goede weg na de miskraam van juli.

Liefs Debby x

Hoi,

Nee, die broeken kunnen bij mij ook niet echt dicht meer. Ik heb eigenlijk nooit geen wijde kleren aan, dus het is lastig verbloemen. Vorige week zag ik een vriendin van mij naar mijn buik kijken. Ik weet niet of dat echt zo is, of dat ik me dat verbeeld. Je hebt altijd het gevoel dat mensen zien dat je zwanger bent, maar later blijkt dat dat helemaal niet zo is.

Maar goed, broeken is lastig. Ik zet de knopen dus ook gewoon open ('s ochtends ook al) en doe er een riem overeen. Dan kun je het niet zien, maar is toch wat wijder. Ik denk ook dat het vanwege mijn darmen is die opgezet zijn.

Groet

Lastig he! Darmen opgezet en een buikje dat al groeit! Voordat ik zwanger werd van de 2e was ik door ziekte veel afgevallen, dus mijn broeken zitten nu nog steeds erg ruim. Alleen er begint een buikje te verschijnen en die wil ik toch nog even camoufleren......Na de kerst loop ik met mijn buik naar voren! (dan vertellen we het)

Soucky

Hier kunnen de broeken ook niet meer dicht hoor. ;) Alhoewel, dícht kúnnen ze wel, maar dat zit echt absoluut niet lekker! Ik loop ook de hele dag met mijn knoop open, idd een riem erover en hopen dat de rits het niet begeeft. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap namelijk en toen liep ik op mijn (oude) werk rond haha. Toen was voor mij de maat vol - letterlijk -. Vanaf de dag erna heb ik gewoon mijn zwangerschapsbroeken aangedaan. Nu 9 weken zwanger en ik vind het eigenlijk écht te vroeg voor positiekleding :S. Met die kleding aan lijk ik wel 4 maanden zwanger. Het left-overtje van mijn eerste zwangerschap  maakt ook dankbaar gebruik van die extra ruimte namelijk. Waarschijnlijk ben ik gewoon eigenwijs, maar ik ga die positiebroeken nog  éven niet aandoen. :) :) :)  

Terug
Bovenaan