Kunnen de broeken nog dicht?

Hoi,

het gaat met veel pijn en moeite dat dicht doen, maar vervolgens zit je dus niet lekker. En bovendien het is ook niet echt een gezicht meer met je truitjes. Ik schipper echt een beetje met wat wijds van boven en een knoop los, want ik wil het nog niet vertellen. En inderdaad, ik wil ook nog geen positiebroek aan. Dat wordt vast weer een zoektocht naar leuke broeken zonder zo'n inzetbuik, dat zijn van die vreselijke dingen.

groetjes, keesje

Neeee! Niet echt dus!

Gaat met een volgende zwangerschap altijd sneller, dat uitbuiken. Aangezien we het nog niet willen vertellen, wordt dat lastig stil te houden. Ik zit nu ergens in de 9e week, moet nog een aantal weken, tot na de uitslag van de vlokkentest uitzingen. Beetje wijde kleding uit de kast trekken dan maar!

Gr. Alvira

O, die halve voetbal van mij... Ik weet niet wat ik er mee aanmoet! Ik wil niet dat de ouders op school al gaan loeren en raden (van de collega's kan ik het nog wel hebben, maar die ouders mogen het echt pas na 12 weken weten). Ik moet het nog 3 weken verbergen, dan heb ik 2 weken kerstvakantie en daarna ben ik netjes 12 weken! Ik weet echt niet wat ik aanmoet. Dacht dat wat ik vandaag aanhad nog wel kon, maar toen ik in de spiegel keek op de wc, dacht ik: Die trui doe ik niet meer aan want anders lubbert hij vreselijk uit!
Duimen dat het niet al te koud wordt, want dan kan ik mooi bloesjes aan houden!
Sterkte met het verbergen!!!

Liefs, Kaskes

P.s. Volgende week vertellen we het aan de familie, daar hoef ik dus in ieder geval straks niks meer te verbergen!

ben morgen 9 weken zwanger, maar pas een aantal spijkerbroeken niet meer. mijn heupen en boven benen zijn te dik.
schrok me  een ongeluk gister, wil  een leuke broek aantrekken i.v.m een feestje kom ik er gewoon niet in!!!  
eerste wat mijn vriend zei: "trek maar uit schat ik zie het al" pak die trainingsbroek wel voor je uit de kast....

en dan heb je nog ruim 7 maanden te gaan

Mijn broeken kunnen nog wel dicht, maar de riem gaat al wel een gaatje losser.

Ik heb bij een postorderbedrijf een soort trainingszwangerschapsbroek gekocht om 's avonds aan te trekken.
Hij zit echt heerlijk.

Mickey (8w,6d)

Erg he die eerste weken. Als iedereen het eenmaal weet is het niet zo erg meer om te groeien, in het begin was ik er vorige keer nog wel een beetje trots op. Maar nu gaat het wel snel hoor, ik ben nu 7 weken en het gaat duidelijk sneller dan vorige keer. Gelukkig heb ik ook twee weken kerstvakantie en daarna kan ik het op zich mijn collega's wel vertellen, dan ben ik bijna 12 weken maar met het vertellen aan mijn leerlingen (middelbare school) wacht ik echt zo lang mogelijk, die gaan vanzelf vragen.
Nog een paar weken en dan zijn we er allemaal trots op.

Terug
Bovenaan