Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

hahaha.... straks moet ik naar jullie toe komen vanwege de oorbellen, maarre zeg nou eerlijk..... gniffelen jullie er nou niet stiekem een heel klein beetje om?

tic! Geen trauma (een beetje een ´waar is het respectvol met elkaar omgaan gebleven trauma ´ dat wel). Heb ook wel weer zin in nieuwe oorbellen. Voor mezelf dan.

Even los van het hele oorbellen topic, ik ga lekker met Heather als ze een jaar of 6/7/8 is naar de juwelier om haar eerste oorbelletjes te laten zetten. Heb ik ook samen met mijn moeder gedaan en dat vond ik heel leuk, heel volwassen. Echte oorbellen uitzoeken... (Natuurlijk gaat het allemaal heel anders lopen, maar goed, ik heb er nu al plezier van!)

KT

Ik wel!
En niet meer stiekem, maar gewoon openlijk nu!
Wil ook steeds reageren, maar weet me in te houden!
Ik ben het helemaal met je eens hoor Ilona! Eerst noemt ze het in 1 zin met verminking en nu noemt ze het icm kindermishandeling.
Ze begrijpt echt niet dat ze hier mensen pijn mee doet!
Sil

Ik moet er ook wel erg om lachen hoor...
Maar ze dringt zo ongelofelijk haar mening op...
Ze snapt inderdaad gewoon niet dat ze mensen echt kwetst...
Jammer is dat...

Afgezien van het feit dat ze kwetsend bezig is, vind ik het ook een beetje eng dat ze zo luchtig doet over kindermishandeling... Kindermishandeling is iets heel serieus en ik krimp een beetje ineen als ik dat in één alinea zie met ´oorbellen ´.

KT

Laat toch lekker doen joh. Dat is een eindeloze discussie, als het al een discussie is.

Even iets anders: is er iemand die tijdens de zwangerschap bekkeninstabiliteit had en nog steeds heeft? Ik wordt namelijk helemaal gek van de pijn.

Terug
Bovenaan