Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 15:05:28'));

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 14:59:18'));

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 11:29:59'));

Even een leuk weetje voor Debby:  Op de bso is ook een meisje (inmiddels al een jaar of 12/13 die B'Elanna heet.

Joh??? ook zo geschreven????

Yep! Toen ik de naam voor het eerst las had ik geen idee hoe ik het uit moest spreken. Haar oudere zus heet Fabiënne. Had de naam B'Elanna nog nooit gehoord en nu 2 x. Wel heel mooi hoor!

he hallo ik voel me genegeerd . Kan iemand me effe uitleggen wat postelijn is?

Ik vraag me dus al de hele dag af of hij het mag! Ik zal eens even googlen.

Anders is het ook niet te doen Issie... niet te betalen... biefstukje is nog goedkoper

jaaa, geef eens even een goed idee voor het avondeten. Ik heb nog geen flauw idee; afgelopen dagen braaf aardappels, groenten, vlees gegeten. Ben ik nu zat! Maar manlief houdt niet van buitenlands eten, dus... Blijft altijd lastig! Dus kom maar met jullie kook-ideeen, dan kom ik misschien ook wel op iets wat door alle partijen thuis geaccepteerd wordt...

Terug
Bovenaan