Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

oww weet je nog waar het over ging???
En idd, GVSV..... bah..bah...bah... ze mogen in hun handen klappe dat we het hier best goed hebben met voeding, waarom beseffen zich dat een hoop mensen niet??? (zie je die vraagteken?? hahaha goed hé?? )

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 10:52:57'));

oww weet je nog waar het over ging???
En idd, GVSV..... bah..bah...bah... ze mogen in hun handen klappe dat we het hier best goed hebben met voeding, waarom beseffen zich dat een hoop mensen niet??? (zie je die vraagteken?? hahaha goed hé?? )

The return of the questionmark!

Nou meiden ik ga weer verder. Heb alweer last van mijn buik dus eens effe kijken of een soepie er probleemloos in gaat. Of misschien toch maar eierkoek proberen whahahaha

Wowwww KT!!!! wat super-goed van je!!! ik heb je reactie gelezen... wellicht volgen er nu meer!! (was bij bloem80 ook )

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 10:57:58'));

Nou meiden ik ga weer verder. Heb alweer last van mijn buik dus eens effe kijken of een soepie er probleemloos in gaat. Of misschien toch maar eierkoek proberen whahahaha

Ben je nou al eens bij de dokter geweest?

Bedankt Debby, ik hoop alleen dat het niet weer in zo'n oeverloze discussie verzand!

Heather is nijntje zat, ik ga d'r nu uit bed halen en haar fruithap geven, maar waarschijnlijk tot later   vandaag!

Idd KT; een hele mooie nette reactie!
En Juf; ik moest ook erg om de jouwe lachen!
Ik droomde over geesten! En ineens begint mijn bed te bewegen, was zóó creepy!
Ik had ook slaappilletjes ingenomen, dus ik had erg veel moeite om wakker te worden. En als ik terug in slaap zakte, droomde ik gewoon weer verder..
Brrr..

Yep mijn bloedwaardes zijn goed . Wsc is het wat gruis in mijn galwegen.  Kan vanzelf over gaan dus we wachten het af. Het is iig niet erger geworden.  

He Debby wat heb jij met star trek? Of is het geen star trek?

hihihi nou ben ik nog niet weg.

Terug
Bovenaan