Kunnen er niet meer als 700 berichtjes in een topic??????????

ja nou, ik ben het ge-ouwehoer gewoon zat....
Maar nieuwe topic om daar iedereen, en ik hoopp dat ze zelf het lef ook heeft.. om te reageren. en niet dit leuke topic te verzieken

quote: heaven reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 21:50:57'));

nu maak ik weer problemen?
ik heb er inderdaad problemen mee dat sil zegt dat ze respect heeft voor iedereen terwijl ze hier de hele tijd over mij zit te klagen en alleen omdat ik andere mening heb!!

Verkeerde plek, kijk even verder je heb je eigen topic te pakken

quote: heaven reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 21:50:57'));

nu maak ik weer problemen?
ik heb er inderdaad problemen mee dat sil zegt dat ze respect heeft voor iedereen terwijl ze hier de hele tijd over mij zit te klagen en alleen omdat ik andere mening heb!!

Lieverd, jouw naam was hier nog niet ter sprake gekomen tot je met een of andere rare opmerking kwam. Als je goed doorleest en terug scrolt zul je zien dat het een bonte verzameling knipsel en plaksels zijn waar de gemiddelde 4-jarige zich voor zou schamen. En dat 'wij' een rare obsessie hebben voor ijs en chocola. Ýk weet niet wat jouw probleem is, maar ik heb er genoeg van! Als je iets met Sil 'uit wil vechten' doe dat dan in een speciaal daarvoor aangemaakte arena, pardon topic, maar laat ons gewoon gezellig aanlullen met een stukje chocola en een kopje thee.

KT

Damn, dat reageren op een topic gaat altijd mis bij mij, hoe moeilijk kan het zijn... zucht...

KT

waarom reagren jullie dan nog steeds in deze topic?
als jullie hem niet willen vervuilen!

Terug
Bovenaan