Kunnen honden aanvoelen of je zwanger bent?

Hondje die ik ken gaat altijd OP de buik van de zwangere zitten ipv op schoot ?
Me eigen hond heeft niet echt iets door..

Een van onze honden had het zeker door. Hij liep hele dagen achter mij aan. Zelfs als ik even drie meter verder naar het aanrecht ofZo liep. Als ik aan tafel zat ging hij heel netjes naast mij zitten en staarde hij mij heel doordringend aan.

Nou, wij hebben 2 hondjes en de jongste komt altijd knuffelen en de oudste houd helemaal niet van op schoot liggen of knuffelen. Maar nu ligt de oudste ineens regelmatig bij mij op schoot of hij komt even knuffelen. Zijn wij niet van hem gewend?. En soms liggen ze zelfs met z’n 2en bij mij. En het is eigenlijk pas sinds dit weekend.
Vandaar mijn vraag Sima Lo? 

Onze hond snuffelde ineens telkens tussen mijn benen. Ze was op dat moment loops, dus we dachten dat ze dat om die reden deed. Ook na haar loopsheid bleef ze snuffelen. Ik bleek zwanger te zijn. Tijdens de zwangerschap was ze heel voorzichtig met me. Ik mocht niet meer met haar stoeien en spelen. Inmiddels mag dat allemaal weer. 

Sima Lo ja is goed! Stiekem hoop ik het maar ben bang dat het niet zo is. 

Heel herkenbaar blondine.. Nog maar eventjes toch? Ik duim voor ons!

Nou, mijn hondje was blijkbaar zondag gewoon zonder reden erg lief voor me.. :( Ik hoop bij jou om een andere reden!

Terug
Bovenaan