kunnen jullie me helpen!!!!!!!!

Hai hai,

Het is je eigen keuze om te zeggen dat je zwanger bent of niet.
Ik heb zelf op dit moment seizoenswerk en ben ruim 7 weken zwanger van mijn tweede kindje.
Op mijn werk heb ik het verteld.Ik krijg na mijn 3 maanden nog een 3 maanden contract en dan moet ik eruit.Omdat ik zwanger ben, achteraf had ik het beter niet kunnen vertellen want dan had ik waarschijnlijk een langer contract gehad.Maarja ik wilde graag eerlijk zijn en ik had nog 3 sollicitaties lopen waar ik zo zou mogen gaan werken dus ik had ze voor de keus gezet mij een langer contract of ik zou gaan.Helaas gingen ze erg moeilijk doen over het tijdstip dat ik zou mogen vertrekken(namelijk als ik 3 maanden zou zijn).Zodoende werd ik in een benarde positie gedrukt om bij mijn toekomstige werkgever het  al van te voren te vertellen of in mijn proeftijd.Dus ik heb gekozen voor van te voren met het gevolg dat ze op het laatste moment toch van mij afzagen.(ik zou mijn contract al gaan tekenen).

Dus denk goed na bij wat je doet.En vergeet niet dat je ook een proeftijd hebt.Als ze je in de proeftijd eruit gooien heb je alsnog niets.
Veel succes

Liefs Summy26

Terug
Bovenaan