Kunnen jullie nog je eigen kleding aan?

Hoi
bij mij zit alles verschrikkelijk strak, daarnaast voelt het gewoon niet zo fijn meer om strakke broek/rok om mijn buikje te hebben, ben maar 8w 5 d maar snap het. Er ligt een spijkerbroek en rokje klaar misschien moet ik er ook maar aan toegeven.

zit vast heerlijk

Ik kan alles nog aan. Heb wel en wat opgezette buik, maar het valt nog niet op. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft. Bij mijn 2e droeg ik na 5 mnd zwangerschapskleding, maar toen was ik nog geen 30+ ;-). We zullen zien. Voor de meiden die uit dr kleding barsten. Niks van aantrekken. Als je die zwangerschapsbroek/rok een beetje handig combineert valt t niet op. Weet alleen wel dat ik na 4 mnd mijn zwangerschapskleding spuugzat was... Dat is wel een nadeel als je al zo vroeg aan die broeken begint.

x Taraneh

Ik erger me er niet aan, ik vind het wel leuk hoor om alvast die kleding te dragen, vindt die buik nooit erg en iedereen weet het al dus het mag best gezien worden ;)

Hey Dames,

Ook ik pas sinds een week of 3 al mijn eigen kleren niet meer. Dus ik loop sinds de 6e/7e week al met positiekleding,
Al een aardig buikje te zien, misschien komt het ook omdat het er 2 zijn bij mij?
Heb nog geen positiebroeken gekocht alleen jurkjes. Broeken moet ik nog even gaan zoeken.

Liefs,

Marye

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier! Vandaag precies 8 weken zwanger. Maar ook ik pas sinds deze week m'n eigen broeken niet meer... Ga vandaag maar es positiekleding halen!

x, Klaske

Terug
Bovenaan