Kunnen jullie nog je eigen kleding aan?

ik heb van de week ook maar eens wat zwangerschapkleding gehaald, en het zit heerlijk!!! geen last van misselijkheid meer. kon echt niks meer verdragen op mijn buik.
liefs

ik loop alleen nog maar in leggings,die pas ik tenminste nog!ik had vanaf week 7 ook al een buikje,nu ben ik bijna 12 weken en het lijkt al of ik 5 maanden zwanger ben,haha,ik zweer op leggings en een jurkje,en het is in de mode nu,mooi toch?

groetjes

ik pas ook alleen nog mijn grotere broeken. Als ik een rokje of jurkje aan heb valt het best heel erg op, vind ik zelf.
Heb nu 2 wk vakantie, maar maak me al wel zorgen over als ik weer aan t werk moet. We hebben vrij strakke bedrijfskleding en ik denk dat het gaat opvallen. Wilde het eigenlijk nog even stil houden, maar twijfel of dat gaat lukken :)

Groetjes, Marijne 8,1 wk

Ik ben nog niet dikker (qua kilos, borsten wel maat groter en die buik voelt vooral dik) maar toch zit alles niet meer lekker... ik ga dit weekend op een paar broeken van die elastieken met knoopsgat zetten, dat moet toch weer een maand of wat respijt geven. alleen niet zoveel zomertruitjes die daar dan overheen vallen dus dat nog even uitzoeken :)
verder inderdaad leggings met een tuniekje!

(ben nu 10 wk 5 dagen)

groetjes Marij

Hier ook een enorme dikke buik, maar het voelt gewoon opgezwollen. Ik ben ook al enorm aangekomen... Al wel 2/3 kilo... Dat wordt nog wat.

Ik heb mijn spijkerbroek al een paar weken niet meer geprobeerd. Vrees het ergste. Idd ook veel leggings en jurkjes, en rokjes aan op het moment.

Ik zit wel te denken dat ik maar eens moet gaan shoppen, maar ik hou daar niet zo van. Ik ben raar, misschien...

Oh en die zwangerschapsdementie, heb ik enorme last van. Ik hoop echt dat dat tijdelijk is... Ik vergeet echt alles...

Maar goed bij mij weet iedereen het nu, dus we kunnen lekker al het raars afschuiven op de zwangerschap...

groetjes Linda

het begint bij mij nu allemaal strak te zitten. had vandaag voor het eerst wat zwangerschapskleding aan. zit er nog een beetje tussen is. maar positiekleding zit wel beter, dus zal nu wel overgaan ongeveer.
x

Terug
Bovenaan