Kunnen ze al zelf aan en uit kleden??

Wat goed zeg van je kleine dame!

Sophie wil het allemaal wel zelf hoor en uitkleden lukt prima, maar het aankleden frustreert haar soms nog wat. Haar pyama krijgt ze zelf aan, zo ook sokken, schoenen, broeken, rokjes  en truitjes. Maar maillotjes niet hoor en een romper dichtmaken lukt ook niet.

Gijs is bijna 5 en die kan het wél allemaal zelf hahaha. Maar op deze leeftijd was ik daar bij hem helemaal nog niet mee bezig eigenlijk. Lekker juist om zo'n kindje nog zelf aan te kleden en een beetje te knuffelen en te laten lachen met kietelspelletjes. Maar helaas is onze Sophie véél meer dan Gijs van het 'zélf doen'.

Eigenlijk zit het hier zo:  Sophie wordt boos als je helpt en Gijs werd boos als je niet hielp. Jajaja, die gebruiksaanwijzing is niet twee keer identiek, verre van eigenlijk  hahaha.

Groetjes
Susan

Haha, Dean is vooral van z'n gemakje. Kleed zichzelf dus nog niet aan of uit. Eerlijk gezegt vind ik het voorlopig wel makkelijk zo. Hij vindt alles goed, dus sputtert niet tegen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Ja, hier wil Tessa ook echt meehelpen en "kiezen" wat ze aandoet! Ook probeert ze tijdens het spelen bijvoorbeeld haar pyjama aan te doen of zelf haar sokken goed te doen! Leuk om te zien....denk dat ik maar eens verkleedkleren moet scoren op marktplaat!

Lisenka mv Tessa & Meike

Tess wil het ook al echt zelf doen ( pyama, broek, trui lukken haar)
ze kan ook echt boos worden als ik wil helpen.
Ze vraagt zelfs eerder nick om hulp dan mij.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan