kunstmatige geur, kleur en/of smaakstoffen

oh lees trouwens nu toulouse haar stukje.....wij leven ook grotendeels biologisch. Helaas hebben ze niet alles in biologisch en ik wil niet zover gaan dat sven geen lekker/leuk toetje bij de ah mag uitzoeken omdat het niet biologisch is maar het grootste deel doen wij wel biologisch.

Nou, ik ben van de makkelijke hoor. Ik geef 'm geen suikerklontjes, maar ik ga ook niet alle etiketten lezen. Als we thuis zijn dan eet ie gewoon wat ie moet eten, maar bij oma ofzo krijgt ie nog wel 's wat lekkers, nou prima hoor!
Ik heb wel respect voor de biologische en zelfmaak mamma's. Ik heb (lees:neem) er de tijd niet voor.
Maar inderdaad, als ik toch weet dat er iets fouts in zit (bijvoorbeeld dus die optimel vla, thanx for the tip) dan koop ik wat anders, er is keuze genoeg.
Liefs Nelleke

Poeh, ik voel me bijna een slechte moeder....
Haha, nee hoor, ik sta volledig achter onze aanpak.
Stef krijgt vaak wel vers fruit, maar 's avonds krijgt hij altijd potjes. Hij eet gewoon niks anders, en ik moet bekennen dat ik het nu ook gewoon wel handig vind. Verder krijgt hij eenmaal per dag een lange vinger of een stukje ontbijtkoek. Hij vindt het heerlijk, dus doen we er niet moeilijk over. En inderdaad van ons een "hapje hier, hapje daar". We laten hem vaak van alles proeven, en dan wil ik me echt geen zorgen maken om wat erin zit. Ik vind van mezelf dat ik redelijk gezond eet en dat doe ik hetzelfde bij Stef.
Ik kook trouwens niet biologisch.....vind de smaak een beetje raar. Ben natuurlijk ook mijn hele leven "on-biologisch" gewend, dus zal wel aan mij liggen....

Liefs Annet

hallo

ik merk dat ik tegenwoordig in de supermarkt
etiketten lees terwijl ik dat voorheen nooit deed
ik kijk inderdaad of er suiker is toegevoegd
maar besef ook dat je dat nooit helemaal
kunt voorkomen en ik ben van mening dat als
je wilt dat je kinderen niet van al die producten
gaan eten je het zelf ook niet moet doen
immers goed voorbeeld doet goed volgen
Lorenzo krijgt ook wel eens wat van ons mee
zo leert hij verschillende smaken kennen
en alles met mate kan vast geen kwaad
ieder doet het op zijn eigen manier prima toch!!

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan