kunstmatige voeding

Hoi, ik heb een vraagje betreffende kunstmatige voeding. Vandaag heeft Amy voor de eerste keer Nutrilon op. Alleen het klaarmaken vind ik zo'n gedoe. Eerst water koken, wachten tot het tot 37 graden is afgekoeld en dan de rest klaarmaken. Maar is er niet een voeding die makkelijker is. Want als we ergens op bezoek gaan zou het toch makkelijk zijn als we iets hebben dat sneller klaar is. Of is het mogelijk om het gekookte water daarna in de koelkast te bewaren en als het nodig is in de flessenverwarmer te verwarmen tot de 37 graden en vervolgens de poeder toe te voegen??

Groetjes
ook namens Amy
Audrey
 
Hoi Audrey,

Wij gebruiken ook nutrilon 1. Bij ons staan er altijd een paar flesjes koud gekookt water in de koelkast en we hebben zo'n bakje waar 3 keer de hoeveelheid poeder in kan. Dan is het niet zo'n gedoe om iedere keer een flesje te maken! Je kunt ook voeding voor de hele dag maken en dat koud zetten. Je kunt het volgens mij minimaal 24 uur bewaren in de koelkast!

Succes
 
Hoi,

Ik heb het water in het begin wel gekookt en dan voor 24 uur klaargemaakt maar na een week of 5 heb ik leidingwater genomen,opwarmen in de magnetron tot 37 gtaden en de voeding erin gedaan,schudden en klaar!!!

Succes,

Aster.
 
Ik gebruik gewoon water uit een fles! Je moet er alleen op letten dat het ontijzerd is en meestal staat er wel op of je het kan gebruiken voor babyvoeding. En dan gewoon de fles in de koelkast en als ik het nodig heb water en poeder in een flesje en opwarmen in de microgolfoven. Vittel of Spa is zeer goed.
 
Terug
Bovenaan