kunstmatige voeding

Ja, leidingwater mag. Onze zoon krijgt al vanaf dat hij 3,5 was kv en hij heeft nooit last gehad. we warmen het op in de magnetron.
Hij is nu 7 maanden.

Groetjes Patricia
 
leidingwater mag MITS het niet uit een boiler komt
anders moet het gekookt worden
weet je trouwens dat ons leidingwater exact hetzelfde water is dat je in een fles of pak kunt kopen als "bronwater"
schijnt dat zodra je een pijp 20 meter de grond in boort en je tapt water, het bronwater heet
er is 1 bronwaterfabriek die staat pal naast een leidingwaterfabriek
grappig he
 
Leidingwater mag wel maar alleen als jet direct gebruikt. als je melk voor de heledag maakt dan is het beter om gekookt water te gebruiken.

Ik zelf gebruik altijd gekookt water en bewaar dat gewoon in een halve liter fles.

Als ik weg ben dan heb ik een altijd koud gekookt water bij me en dan meng ik dat met heet gekookt water tot ik de goede temperatuur heb.

Aan gekookt water komen is makelijker dan een magnetron vinden.

Meng verhouding is ongeveer 1 op 5.
Dan kan de fles direct gegeven worden.
 
Voordat je weggaat kun je wat heet gekookt water in een thermosfles doen, dit breng je op temperatuur met gekookt koud water uit de koelkast. Verder vul je de voedingsbakjes met melkpoeder (per bakje 1 voeding). Dit kun je dan ieder moment zo met elkaar vermengen en schudden. Erg handig, want niet overal is een magnetron te vinden.
 
Terug
Bovenaan