Kussengevecht!

Omdat ik niet meer op mijn buik kan slapen (gek hè met zo'n tweelingtoeter....) en een gat in mijn matras knippen ook niet echt een oplossing is, slaap ik sinds een paar weken op mijn zij. Dat wilde niet echt lukken totdat ik bij de HEMA mijn een-na-grootste liefde voor in bed aanschafte, een bijna twee meter lang zwangerschapskussen. Sindsdien omstrengel ik het ding voor ik ga slapen en dat ligt heerlijk.....en dat vindt echtgenoot ook. Ben het kussen al twee keer kwijt geweest midden in de nacht en de laatste keer lag echtgenoot wederom met het ding in zijn armen geklemd en ik moest echt vechten om het terug te krijgen! Hij moest wel lachen toen ik het hem daarna vertelde, wist er niets meer van. Wat denken jullie: moet ik er nog maar eentje kopen :)?

Haha! Wat een grappig verhaal! Je brengt het met een leuke dosis humor. Hier ook al die flinke toeter (maar ik denk inmiddels allemaal wel) maar ben gelukkig een rug slaper en dat gaat nog wel. Merk wel dat ik me in de nacht soms omdraai, altijd op linker zij en als ik dan op wil staan, hangt m'n buik naar links. :)
Ik heb ook zo'n voedingskussen maar vind 'm veels te groot voor in bed.

Zou er voor je man ook gewoon 1 kopen. :) Blijkbaar heeft hij er onbewust ook behoefte aan.

Fijne avond. Liefs Lynn.

Haha ben ik blij dat mijn vriend het niks vind...
Als ik me omdraai en ik 'vergeet' em dan gooit mijn vriend em in zijn slaap van bed af...ben namelijk snel wakker als ik em niet heb en dan zie ik em hem gewoon er tegenaan schoppen en duwen totdat ie er afligt haha totaal tegenovergestelde dus

Super leuk verhaal! Hier ook een buik slaper, maar sinds een tijd lukt dat niet met, dus ook een voedingskussen in bed, ook helemaal verliefd.
Manlief is er ook weg mee, Hihi. Ook meermaals van hem moeten afpakken 's nachts.
Ik zeg gewoon nog 1 kopen, altijd handig en dan geen kussen gevechten met in bed ;)

Liefs,x

Grappig, hier ook een buikslaper wat al weken niet meer lukt. Op mijn rug moet ik steeds plassen en op mijn zij word ik wakker met rugpijn. Blijft dus geen optie meer over. Maar het beste slaap ik inderdaad met het kussen, alleen draai ik zoveel en moet het kussen meedraaien en dat is inderdaad een heel geheis. Manlief en kids vinden het superfijn voor het tv kijken. Maar hij blijft van mij.........

Misschien inderdaad 1 voor je man halen.

Ha ha, gezellige boel bij jullie in bed! Ik ben een zij slaper en dat gaat nog prima. Heb af een toe een kusen om mijn buik iets te ondersteunen maar vind dat al niet prettig laat staan zo'n groot voedingskussen.....
Ik zeg koop er nog eentje staat ook leuk op het bed als het opgemaakt is. Toch?

Haha! Hier geen kussen gevechten hoor in bed... Mijn buik.is nog niet zo groot en ik ben één zijslaper, dus voorlopig nog geen last!

maar hihi je kan er altijd nog eentje bij halen, haha vind het komisch hoe je het schrijft!

Haha wat heb je dat grappig beschreven. Hier nog een buikslaper. Af en toe nog steeds hoor, als ik echt niet in slaap kan komen dan is dat het enige dat helpt. Niet plat op mijn buik doordat ik een been een soort van gehurkt op zij heb liggen.

Ik gebruik een gewoon kussen als ik op mijn zij lig vindt dat voedingskussen zo groot.

Ik zou er zeker ook een voor je man kopen al zijn die gevechten ook wel lachwekkend natuurlijk;-)

Terug
Bovenaan