Kussengevecht!

Whoehahahahahahahaha hoe grappig? Jaaa geef m ook zoon ding, jullie hebben straks toch 2 ukkies dus komt zeker van pas!
En tot die tijd... Bewaak t kussen goed!

haha geweldig!!! hier nog zo'n vent. pakt m snachts niet van me af maar savonds op de bank wel hihihii. heb m vant weekend eindelijk aangeschaft en het slaapt wel stukken beter. maar vind het ook gewoon lekker om ermee op de bank te zitten, nou vriendlief dus ook hihihiih xxxxx

Haha! Ik zou zeggen, doen :) 2 kids, 2 voedingskussens!!

Hier ook een groot fan van het voedingskussen en dan die met balletjes, heerlijk! Ik denk dat ik nooit meer zonder wil...

Ik ben ook fan, hoor. Ik slaap er al mee sinds m'n 10 weken zwangerschap. Ik ben een echte buikslaper, maar werd 's nachts misselijk als ik op m'n buik sliep. Op m'n rug dacht ik constant dat ik achterover viel en op m'n zij kreeg ik pijn in m'n rug en schouder. Sinds ik het kussen heb slaap ik tenminste weer wat beter. Ik heb het ook mee gesleept op vakantie. Gelukkig gingen we met de auto..
M'n vriend vindt het vooral fijn als we toevallig in bed nog wat TV kijken of wat liggen te lezen. Ik moet het dan echt van hem afpakken.

Terug
Bovenaan