Hey Daisy,
Wat fijn datje er al wat makkelijker tegenover staat.
die hw begeleiding. Een vriendin van mijn moeder, tevens was dat mijn getuige. Die is in 2000 een dochter van 18 verloren, 2 jaar later kreeg zij zelf kanker. Ze stond voor de klas, al ong. 24 jaar. en het bedrijf heeft haar zo lang mogelijk in dienst gehouden, totdat het niet meer mogelijk was. Ook qua regelgeving. Maar wat wel heel mooi was, dat de des betreffende basisschool wel tegen enkele ouders als advies had gegeven om haar privé te bereiken voor huiswerkbegeleiding. De school moest namelijk ook bezuinigen. Aangezien ze met alle chemo's niet voor de klas kon staan is zij remidial teaching gaan doen. Voor zover alles het toe liet. Dat was wel heel erg mooi!
Nu ondanks dat ze nu toch echt is ontslagen, na 2 jaar uitkering en nu echt is afgekeurd. Doet ze dit op woensdagmiddag 4 uur en op dinsdagmiddag 3 uur. Ze heeft 4 kinderen in verschillende leeftijdsgroep. Ze heeft met de ouders wel afgesproken om als het niet mogelijk is dan ook gewoon af te bellen. Deze ouders zijn het daar gewoon lang en breed mee eens.
Zelf heb ik SPW3 - klassenassistente en SPW4- woonbegeleider. Ook bij mij vallen rake klappen... maar tja... ik hoef niet voor al te veel inkomen te zorgen op dit moment. Alles boven de 6 uur per week is meegenomen. Salaris van mijn man is precies genog voor de vaste lasten. Deze 6 uur gaan puur voor de brandstof...
Maar goed... dit kan ook zo veranderen als hij dadelijk geen vaste aanstelling krijgt, en geen tijdelijk contract... dus het is afwachten.
Succes meid! Je komt er echt wel.
hier in H'veen e.o. hebben ze bij de McDonalds nog mensen nodig.